De Kool

Started by Arno, August 31, 2011, 00:45:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arno

woensdag ga ik er heen eens kijken of ik er wat kan vangen

Gr Arno

mrproper

Veel succes arno. vang er een zooi

Rossie69

Arno hoe zit het dan nu met je schouder ?

wil dat dan nog een beetje,sloop hem maar niet verder.
maarja bloed kruipt

Arno

Henk ik heb een spiertje afgescheurd die je arm boven schouderhoogte kan tillen en houden
dus alles wat ik onderhands of onder schouder hoogte kan doen lukt nog prima maar een kopje uit het bovenste keukenkastje pakken kan ik wel vergeten
maar je werpt dus onder schouder hoogte en dan gaat het goed tot de laatste aanzet en dan strekte ik mijn arm altijd naar voren en dat lukt dus niet meer
maar als je genoeg oefend en uitprobeert komt er vanzelf een manier dat het wel gaat en zover ben ik nu dat ik weer gewoon ca 20  meter kan gooien
maar handig is het niet dus word ik 11 oktober geopereerd en word de spier weer aan elkaar geplakt en dan een week of 3 niet belasten enz enz
en dan weer oefenen en hopelijk een beetje vissen.

Gr Arno

peter

Arno
Heel veel sterkte en vangsten morge op de Kool .Niet te veel in 1x willen
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Rossie69

fijn he skievaren
nog even een weekje tussen door skieen.

ow Arnootje jonge je hebt je wat aangedaan.
maarja niet meer terug kijken maar grade aus koeken.

vindt het nog wel knap dat je een stukkie kan werpen.

hoop dat het weer allemaal voor de bakker komt.
anders wordt het een kastje lager kopje pakken ;)


Arno

Komt vast weer goed Henk(vaak bij te bange).
vandaag dus naar de Kool geweest maar ik vond het moeizaam ik heb er 2 gevangen en
er waren nog een aantal mannen aan het vissen en ook die hadden er bijna allemaal 2?????????????toevallig of, weet het ook niet.
ik had er eerst een zwart goedkop streamertje aan een harde aanbeet op gehad maar miste hem volledig.
verder gevist maar alleen nog 2 keer een volger.toen overgestapt op een natte Palmer maatje 18 meen ik, daar eerst 2 volgers en daarna 1 gevangen
eigenlijk vind ik volgers nog wel net zo leuk zie je de dikke boeggolf achter je vlieg aan gaan en dan maar hopen dat hij hem pakt.Vervolgens geen beet meer op gehad
nog een aantal verschillende vliegen geprobeerd maar kon er geen meer verleiden tot een aanbeet. toen heb ik er een joekel van een streamer aangedaan
en daar krijg ik toch een aanbeet op maar helaas lijnbreuk dus nieuwe er aan en daarop kreeg ik nog een keiharde aanbeet en die ging het netje in na een gevecht van een minuut of 10
sterke vis van ca. 60 cm.natuurlijk de camera weer eens thuis laten liggen dus geen foto's maar weer een leuke dag geweest met lekker visweer.

Gr Arno

PS. Zondag is er een wedstrijd bij De Kool dus dan hoef je er niet naar toe te gaan

Rossie69

das niet best dan.

water nog te warm of de vis te kieskeurig.


Arno

Ja zeg het maar Henk de vis zit er nog maar net een weekje in dus echt kieskeurig lijkt mee niet maar
wel glashelder water dus bij het minste of geringste schrikkenze ??denk ik.

Gr Arno

vliegvisgek

vanmorgen aanvang 10.30 bij de kool aangekomen helemaal alleen met ruud die daar werkt op vliegvis vijver ving er binnen 1 uur 5 waarvan 3 op droog en 2 met grote streamer ,mooie dikke super sterke forel maar na 12.00 uur werd het erg druk kwamen veel vliegvissers oefenen voor morgen voor de wedstrijd er werd na 12,00 uur ook door hun bijna niks gevangen een enkeling ving er 1 dus ik eigenwijs door met droog dikke droge vlieg resultaat ving er 4 bij dus totaal 9 stuks moet wel zeggen dat ik tot 16.00 uur gevist heb en de laatste uurtjes na 12 erg taai waren grooste was dik 3,5 tot 4 kilo zei dege die daar werkt al met al super gevist als amateur tussen al die profs ;D

Rossie69

 8) jeroen

schoenen niet vergeten dan ?  :P

vliegvisgek

nee maar wel  gaaf zelf meneer kooiman zei jonge man jij moet volgend jaar zekers meedoen nou gaaf toch moet wel zeggen dat die kan gooien hoor en gezellig was het ook wel heb met diverse wedstrijd mensen geklets en geouwe..... nee henk gaaf hun visten allen met buzzers en ander klein grut

Zeenimf

Jeroen, had me ook nog opgegeven om mee te doen,maar helaas was hij al vol.

Dan heb jij goed gevangen.

Als de forellen Koning Crooymans ze niet vangt,dan valt het niet mee.(hoorde net dat hij vanmiddag maar 1 had gevangen )

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

Rossie69

 8) Jeroen

zou me opgeven dan.
je hebt ervaring zat.

Kan je nagaan dat de boss zelf niet best heeft gehengelt.


vliegvisgek

marry en henk klopt op forel ervaring zat maar op de andere soorten veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder dus dat word trainen

en marry hij viste alleen met buzzers vreemd genoeg cooymans en dan in 1 keer kij hard binnen strippen wel mooi om te zien en ja dat zeiden de meeste dat ik het goed deed naar de middag (droge vlieg) maar de meesten blefen gewoon door gaan met buzzeren vreemd genoeg :(

en henk volgend jaar gaan rossie en vliegvisgek mee doen  ;D ;D ;D ;D ;D

Rossie69

hahaha :)

moet ik nog even sterk over nadenken.
kriebelt wel een beetje.


vliegvisgek

dat weet ik wel zeker want vissen kan die en wat voor een vlieg ook vis word gevangen hun hebben gewoon hun vliegen waar ze vertrouwen in hebben maar goed ik doe het pas 5 jaar en hij wel efkes iets langer maar al lerende komt het goed hoor

vliegvisgek

en iemand nog gehoord hoe of wat de wedstrijd was van vandaag bij de kool  :)

Zeenimf

Yes,net een clublid van ons gesproken die meegdaan heeft.

Martin Maas had gewonnen, van de 34 deelnemers hadden er maar 14  vis gevangen.

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

vliegvisgek

vreemd toch marry moet wel zeggen dat ik de meeste op de steiger ving en dan de lijn er zo ver mogelijk uitharken dus ze zaten heel ver nou dus met 34 man aan de vijver meschien net iets verder jammer voor de meesten maar leuk voor jullie club lid altijd leuk dat er steeds een ander wint ;)

vliegvisgek

vandaag weer naar de kool geweest met de bb was er om 9uur was nog niemand ja kijkers ben om 09.45 te water gegaan en begon met float lijn droge vlieg resultaat na 1 uur 1 forelletje 35cm zag overal beweging en gespring maar bijten ho maar dus na 1,5 uur intermediate lijn er op geknald en grote streamer er aan na 2 worpen bam mooie dikke forel daarna tot 14.45 doorgevist en heb er in totaal 10 met intermediatelijn  gevangen en 1 met droog totaal 11 in 4 uurtjes stond 1 vliegvisser op de stijger die heeft geen beet gehad ik ving ze allemaal achter in de hoek en 3 vooraan

mooie sterke vis

peter

Hee Jeroentje lekker man een mooie kneiter
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Arno

Beste bak Jeroen ook mooie foto die 2e

Gr Arno

vliegvisgek

ja dat zekers maar is best lastig om zo,n sterke vis te drillen en dan een foto te maken maar ja blijft leuk zondag weeer naar de kool gaat lekker daar ;D