suggesties

Started by Evert, January 25, 2012, 15:48:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RonM

Ik ben ook lid van de Kingfisher. En ik ben nog redelijk 'groen'. Ik ben geïnteresseerd in het leren en snappen wat de vis beweegt. Bijvoorbeeld: hoe zit het met de trek van vissen; hoe gedraagt vis zich gedurende de dag; waarom zijn sommige vissen pas tegen de avond actief; welke insecten azen vissen op door het jaar heen; hoe zien deze insecten eruit; wat is het invloed van het weer en seizoen; waar reageert vis op: beweging, kleur, vorm en wat betekent dat voor werptechniek en strieppen; in welk water vindt je welke vis en waarom. Wellicht zitten er ideeën tussen.
Ik ga altijd met plezier naar de avonden. Vaak bindavonden, maar soms ook andere onderwerpen, bijvoorbeeld over reels of hengels of vissen in Duitsland bijvoorbeeld. Wellicht een idee om wat meer op de flora en fauna in te zetten. Een keer een bioloog vragen ofzo?
Ron
vliegvissen: een
eindeloze puzzel

Rossie69

Leaderplank staat bij in de zaal,maar karel heeft wel een hele mooie :)

mischien ook wel wat voor de flyfair ;)


weerwolf

De miertjes deden het afgelopen seizoen ook goed, maar volgens mij is deze ook al eens een thema geweest.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Herman

Dat van die vliegen voor de TFTC is wel een goeie! Kunnen jullie mijn vliegen gaan binden,,,,,
ik kan bijna nooit meer naar de avonden (druk programma thuis en op t werk). TFTC wil ik weer aan meedoen dit jaar. Vooral voor die buttons!

Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Rossie69

:) Herman toch

maarja dan krijg je weer,wie welke vlieg wilt.

maar das zo klaar ja streamer muddler nimf.
april is het toch altijd bam weer,meestal dan.

maar wie gaat dat binden dan ???,kijk dat kan je dan weer op de club doen met een paar man.
Gelijk een workshoppie van maken en je hebt zo vliegen bij mekaar voor de tftc ;)