Op zoek naar een nieuwe hengel #3

Started by ErnstBobby, November 20, 2012, 09:36:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Troutbuster

Gefeliciteerd Jos!!
Veel,plezier met je nieuwe aanwinst ennehh.... strakke lijnen!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


Freek

Ik heb de "INSPIRE" GS 6'9" # 3 bij A&M gekocht, bevalt mij zeer goed. klein maar fijn zullen we maar zeggen! hier in de polder is het leuk om mee op Voorn en dergelijke te vissen... hoog riet is inderdaad wel erg vervelend maar meestal vind ik wel leuke plekjes waar ik daar geen last van heb. Ook ga ik vaak mee vissen met mn skoanheit maar dan vissen we vanuit de boot en is de lengte van de hengel juist ideaal. Hij is een echte witvisser met de vaste stok dus hij vind het altijd wel fascinerend om te zien hoe ik dan soms meer voorn vang op de droge vlieg als hij op zn maden... :P

Gefeliciteerd Jos en veel plezier ermee! dat gaat vast en zeker goedkomen!

Gert

Quote from: Derofly on November 23, 2012, 17:08:49
Hij moet nog ff in de kast want het is de bedoeling dat ik hem als afscheidscadeau van mijn baas krijg als ik over twee  maanden met pensioen ga.

Grts
Jos

Mooi man! Kan je niet met vervroegd pensioen? ;)

Groet,
Gert

ErnstBobby

Bedankt iedereen, heb nodige informatie gekregen. Ga eerst lekker op vakantie en daarna ga ik aantal winkels af.

MarcelN

Is dit een aanbieding of niet voor een starter?
De semi-greys met de hele shit erbij voor €100,- ofzo, dat kan toch niet?? ::wtf::
http://www.tacklediscounts.co.uk/p-11490-flextec-streamtec-complete-fly-kit.aspx

maurice

dus wel Marcel, al jaren daar een heel stuk goedkoper
::bbq:: ::proost:: ::proost::

MarcelN

ja maar mét reel en lijn enz. zelfs netje en flybox erbij, snap het ff niet meer en dan geven ze het nog niet weg natuurlijk.....krijg pijn me reet hier :-X
Kan nog wel een #3'tje gebruiken voor de nimf in Slov. toch maar eens inloggen...bizar hoor. Leuk voor mijn zoontje van 9, de hengel is voor mij ;D heb wel een ouwe glasstok voor hem.

maurice

ja hoor al jaren zo, alleen zo moeilijk om een beginner daar heen te sturen.
ze moeten een hengel eerst voelen ;)

vaak zijn er ook lijnen in de aanbieding van het zelfde merk, drijf int en zink in een pak voor 25 euro of zo
ook mooie en goede lijnen
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Beertje

Wat raar,ongeveer een jaar geleden werden deze flextec hengels in een topic "snel brekend"genoemd en nu worden ze aanbevolen. of heb ik dat mis?
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

MarcelN

lifetime guarentee zeggen ze....maar voor dat geld zeg, wie zeurt er dan ::agree::

gijsie20

Bestel er ook wel eens een lijntje via hun ebay site...prima hoor!

jelle

ik heb daar nu drie hengels gekocht
de eerste 10ft #8 streamflex heb ik vernield door stommiteiten niet zeuren dus
het zijn mooie strakke hengels en ik heb er steeds minder dan €45 voor betaald inclusief verzenden
de lijn op de #8 is twee keer zo duur dan de hengel ;D
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens