Ondanks de Aalscholvers toch leuk gevangen op de Haere in Doornspijk!!!!!

Started by ben, April 30, 2013, 13:03:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ben

Gisteren naar de Haere in Doornspijk geweest, het waaide redelijk hard en af en toe een regenbuitje, maar toch lekker gevist, en gevangen, we visten op de Vliegvisvijver hier waren  4 vliegvissers en ongeveer 5 meelworm vissers ik denk dat de vliegvissers 2 x zoveel vis vingen dan de andere vissers, zelf had ik er 13, mooie sterke vissen in prachtig helder water, allemaal op kleine streamers met tungsten in diverse kleuren combinaties, veel afwisselen dus en een lange leader, het was mijn 1e keer hiero ook omdat er geruchten gingen dat er veel vissen weggevangen worden door de Aalscholvers alhier, de grootste vis had wel bijt sporen op z'n vel, kortom een prima vismiddagje in Doornspijk!!!!

Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.

Beertje

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Erwin

Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

harry


Beertje

Harry,nee,was het maar waar.Maar daar mag je niet op jagen.nee, ik had 22 voorns niet van de hele grote, maar ja, vis is vis.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

harry

zo is dat beertje

en wie t kleine niet eert ..........................

zolang je maar lekker bezig bent das t belangrijkste

harry

Arno


ben


Arno

blijft toch een mooie vijver Ben.
maar smorgens valt het toch vaak tegen later in de ochtend en smiddags gaat het de laatste tijd een stuk beter.

ik ga me maar eens verdiepen in vissen in Oostenrijk ga aankomende week heerlijk vakantie vieren daar
toch maar een hengeltje mee maar heb geen idee of er water in de buurt is
ga naar omgeving Gerlos/Kaprun.

Gr Arno

ben

Quote from: Arno on May 02, 2013, 23:30:49
blijft toch een mooie vijver Ben.
maar smorgens valt het toch vaak tegen later in de ochtend en smiddags gaat het de laatste tijd een stuk beter.

ik ga me maar eens verdiepen in vissen in Oostenrijk ga aankomende week heerlijk vakantie vieren daar
toch maar een hengeltje mee maar heb geen idee of er water in de buurt is
ga naar omgeving Gerlos/Kaprun.

Gr Arno

Nou Arno, veel plezier daar in Austria!!!!! ::goodjob::