nieuwe #3,suggesties en ervaringen??

Started by wouter veuger, January 01, 2015, 21:56:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

wouter veuger

Hoi Peter,zeer bedankt Voor je aanbod,ik geloof zeker dat jouw hengels prachtige stukjes gereedschap zijn,maar gevoelsmatig zijn ze net een stapje te ver nog...

Ik ben nu in het stadium dat mijn eerste #3 tje vervangen wordt door een kwalitatief betere,maar een handgebouwd splitcane is nog weer een stap verder.

Mijzelf kennende zal die volgende stap overigens wel weer een stuk sneller komen dan gepland,dus als het zover is zal ik je zeker contacten!

Nogmaals zeer bedankt voor je aanbod!

weerwolf

Je ging niet naar apeldoorn, anders had je mijn #3 kunnen proberen, maar die is heeeeel erg zacht

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

wouter veuger

Roelof,ook hartelijk dank voor je aanbod!

Ik denk dat het de TFO finesse gaat worden,ik was hier al erg enthousiast over toen ik ermee wierp,en de gebruikerservaringen zover zijn ook erg positief!

Iedereen die gereageerd heeft,zowel hier als per PB,bedankt!

bij

Ik vis zelf met veel plezier met een  flextec streamtec, deze kost veel minder dan jouw budget

MarcelN

Dat zal best 'bij', maar het moet ook heel blijven neem ik aan, weet jij hoe ik aan 2 nieuwe toppen kom voor de 10'#3? Het leken wel rietjes, jammer hoor.

FSCHAMP

Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

wouter veuger

Vandaag mijn nieuwe setje compleet gemaakt! Het is de TFO finesse 7'9 #3 geworden! Reeltje wat eronder hangt is de AM R7 gunsmoke/red #2/3.

Ik heb er 2 lijntjes bij besteld van AM (die bevallen mij prima),een wf3f en een wf4f, erg veel op internet gelezen over deze hengel,en veel mensen vissen hem het lekkerst met een 4 lijn,maar dat zal ik zelf gaan uitvogelen.

Iedereen bedankt voor de suggesties en het meedenken!

Gerrit59

Veel succes er mee Wouter!
Je ervaringen horen we wel.

Gerrit

Sieger

Mooi Wouter... veel plezier ermee....


Sieger

Kruijff

Ik heb de Sigma Fly 7ft #3. Kost geen drol en gooit als een malle. Voor mij perfect. Netjes afgewerkt ook en keurig in een koker... Misschien een beetje te "low" budget?
Gr Ed

Arno

scott G2 8.8 ft voor een 2 lijn heerlijk hengeltje met genoeg body om ook de wat grotere forellen etc mee te vangen.

Gr Arno

bij

Quote from: MarcelN on January 04, 2015, 14:21:33
Dat zal best 'bij', maar het moet ook heel blijven neem ik aan, weet jij hoe ik aan 2 nieuwe toppen kom voor de 10'#3? Het leken wel rietjes, jammer hoor.

Op de hengels zit levenslange garantie voor de eerste eigenaar. Met de leverancier mailen en je krijgt nieuwe delen.

Gertjan

bij

Quote from: MarcelN on January 04, 2015, 14:21:33
Dat zal best 'bij', maar het moet ook heel blijven neem ik aan, weet jij hoe ik aan 2 nieuwe toppen kom voor de 10'#3? Het leken wel rietjes, jammer hoor.

Ik vis zelf met veel plezier met deze hengel zonder problemen, doet wat het moet doen. Ben zelf zeer tevreden over de kwaliteit.

MarcelN

Nou dan zal ik Tacklediscounts maar eens mailen, maar 'gratis' nieuwe tegen €50,- verzendkosten zeker? :( ik heb er al 6 hengels afgenomen en ik gebruik ze voorlopig niet meer.

bij

Quote from: MarcelN on February 10, 2015, 20:51:41
Nou dan zal ik Tacklediscounts maar eens mailen, maar 'gratis' nieuwe tegen €50,- verzendkosten zeker? :( ik heb er al 6 hengels afgenomen en ik gebruik ze voorlopig niet meer.

Daar heb ik om eerlijk te zijn geen ervaring mee. Normaal gesproken de verze dkosten redelink zeker bij meerdere zelfde proxukten. Succes

Timvanp

Ik gebruik een Guideline Fario #3 7'6. Fijn hengeltje. Vis er nu 3 jaar mee.
::new::

Peter68

Ga op zoek naar een Orvis Tippet de mooiste en lekkerst vissende 3 die
ooit gemaakt is. :)

vliegvisgek

SAGE LL  9foot 3#heb  ik voor droog en klein gespuis ook wouw 1 fijn mijn fijnste lichte hengels

Troutbuster

Ik heb intussen eem mooie serie Greys Streamflexen

ook 2 tal #3 versies

9 en 10 ft

Ook 9 ft #2, en 10 ft #5!

Super stokkies!!

Maar wellicht ben ik bevooroordeeld??

Ik had ooit een 8 ft #3 Scierra HM2

is intussen van (jonge) eigenaar veranderd maar was een super stokje!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


Raymond

Ik heb een Sage ZXL 280 die meer een #3 is dan een #2. Ook een ongelooflijk heerlijke stok! Ooit voor een heel erg schappelijke prijs op de kop getikt via marktplaats want nieuw kostten die dingen een klein fortuin...
::wtf::

Team

ORVIS GLAS SUPERFINE  7ft  #3  toppie
NUNC  AUT  NUNQUAM

wouter veuger

Heren,uiteraard vind ik het niet erg dat jullie nog even lekker verder brainstormen,maar zoals bovenaan deze pagina te lezen is,ben ik alweer een maandje de trotse eigenaar van een TFO Finesse 7'9 #3..., tot nu toe bevalt ie erg goed en ben er zeer blij mee!

Neemt niet weg dat iedereen hier lekker zijn favo hengeltje kan blijven roepen!

merijn1982

Word nu op marktplaats een byron '9 #3 aangeboden. Misschien is dat wat??
Tight lines!!

Marco B

Volgens mij was hij al voorzien Merijn en btw, die Byron kostte nieuw ongeveer hetzelfde of zelfs iets minder dan de huidige vraagprijs, maar er zal ongetwijfeld wel iemand intrappen.
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

gijsie20

Quote from: Marco B on February 14, 2015, 19:02:58
Volgens mij was hij al voorzien Merijn en btw, die Byron kostte nieuw ongeveer hetzelfde of zelfs iets minder dan de huidige vraagprijs, maar er zal ongetwijfeld wel iemand intrappen.

De beste man vraagt idd wel de hoofdprijs..ook voor zijn overige hengels  ;D