Vliegvissers.nl-Binddag... 21 januari 2012 in Apeldoorn

Started by Sieger, September 23, 2011, 19:57:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Linked Events

johannes

QuoteMoet ik je oppikken Johannes. 


Heb storingsdienst :(

Jan Damman

Bedankt Sieger en Arno voor de organisatie, het was gezellig en ik heb ook nog wat opgestoken!!!

Was het nu een diamanten kop of een roomsous Bram>

[attachment deleted automatically by : system]
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Rossie69


HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Koen

Gelukkig hebben we do foto's nog :)

















oeh, hij keek wel een beetje boos :P maar had een paar mooie vliegjes inelkaar geknoopt  ;D






Ik heb een mooie dag gehad, veel geleerd en nieuwe mensen ontmoet.

John

Sieger & Arno,

Het was super voor elkaar ::duim:: Weer lekker over vliegvissen/vliegbinden met diverse forumleden kunnen kleppen. :D
Daarnaast de gezichten bij de (forum)namen gezien en diverse handen geschud.


RonKeiko

Sieger, Bas, medewerkers, vliegbinders en al die andere vliegvissers
    ;D BEDANKT  ;D

T'was ne hééle toffe dag.

sebas-vh

ik wil behalve sieger en arno ook bij deze alle anderen bedanken voor alle nuttige tips en meningen.
Ik heb het onwijs naar me zin gehad, en ben er volgend jaar zowieso weer bij!!
Gr Sebas

aalbrecht

ja jongens bedankt was weer erg gezelig zag dat ik het mooiste heb gemist taart met diamanten gooien.maar tot de volgende keer aalbrecht
vliegvissen is een passie

Jan Bruins

Organisatie,

Zonder in herhaling te willen valen.....

BEDANKT  ::top::

Julie hebben ons weer een leuke, gezellige en leerzame dag bezorgd.
I don't drink water, fish f*ck in it...

Sieger

Iedereen ontzettend bedankt voor het mogelijk maken van weer een super binddag.... Johan, Jan en andere bind-ondersteuners.... TOP!!!!

Arno bedankt dat je je collega's weer zo hebt kunnen kietelen dat ook het natje en droogje weer prima verzorgd was... !

Sponsoren (Maxwell&Strike, Fly&SPIn en Hooked on the Fly)... reuze bedankt voor jullie bijdrage... Zorgt toch altijd voor weer wat bijzondere momenten op dit soort dagen... Super....!

Zit nu mijn pijn in de voeten en rug heerlijk na te genieten op de bank.... Zo een lekker drankje erbij en relaxen.... Als het aan mij ligt volgend jaar weer...!


Sieger

Zeenimf

Sieger en Arno,Bedankt voor Organisatie en de goede verzorging van de  catering,  de soep en de gehaktballen waren weer super ::duim:: 

De Sponsors ook heel Hartelijk Bedankt voor het beschikbaar stellen van de bindmaterialen en de prijzen voor de verloting. ::top::

De Voorbinders : Johan , Jan, ea. ook bedankt, we hebben weer heel veel  geleerd.

Alle Forumleden ,komende van over het hele land ,en ook onze zuiderburen :de "Belgen" , ook bedankt voor jullie komst, het was weer een hele gezellige dag, en we hebben weer  veel van elkaar geleerd en vele ideen uitgewisseld,  jammer voor diegene die helaas niet aanwezig konden zijn ,niet getreurd volgend jaar beter. ::houdoe::


Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

A{b}r{a}xa{s}

't was in 1 woord : TOP
Arno, Sieger....bedankt voor de vlekkeloze organisatie !
Alle aanwezigen bedankt voor de gezelligheid !

Rossie69

was weer leuk en lekker ontspannen,weer nieuwe gezichten en namen om de oren geslingerd gekregen.

dingen gezien en opgepikt.

was een mooi gevulde tafel met verkoop materiaal.

mensen en org super,was me een waar genoegen.

bedankt.


golddigger

Iedereen bedankt voor een superdag!
Bram, ikheb dat parafilmspul net geprobeerd
Gaaf spul man!!!!
Groet Perry
(o ja Bert....wij blijven vrienden!!!!! :o)

Gert

Ook ik heb me uitstekend vermaakt vandaag. Heb m'n bindspullen niet eens uitgepakt, heb eigenlijk nauwelijks bij het binden zelf gekeken maar ben wel weer veel wijzer geworden door hier en een daar een praatje met zowel nieuwe gezichten als ouwe bekenden, en ook af en toe ff wat hengeltjes en lijntjes uitproberen aan het water.
Arno, Sieger, sponsors en alle aanwezigen: bedankt voor (het mogelijk maken van) deze leerzame en gezellige dag.

Groet,
Gert

peter

Iedereen hartelikj dank voor deze Supert dag.

Sieger volgende wil ik andere nummertjes HaHaHa
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Rossie69


peter

aan jou geven tuurlijk D.m.o,HaHa

Maar was ook andere zooi doos vol vlieggies en zo...... HaHaHa
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Sieger

Quote from: peter on January 22, 2012, 00:33:12
Iedereen hartelikj dank voor deze Supert dag.

Sieger volgende wil ik andere nummertjes HaHaHa

De volgende keer hoeft er geen verloting te zijn Peter... de zaalhuur is al gedekt.. ;) (en voor een nummertje moet je niet bij mij zijn... Hûh   't is al laat zeker....  ;D )


Sieger

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Arno

he jong'ns
hartelijk dank voor een prachtige dag die zonder jullie allemaal niet mogelijk is.
maar toch wil ik Peter nog even bedanken voor zijn gesponsorde  brownietaart die velen van ons toch goed hebben gedaan
want 2 schalen helemaal leeg gevroten  PETER BEDANKT.

Gr Arno

Sieger

Chips... ja helemaal vergeten... Dank Je Peet..... was lekker....  :)


Sieger

Johan

Ik wil ook nog even iedereen bedanken voor de gezellige dag.
tis was helemaal top mannen.
op naar de volgende keer.

Johan

ps,

komt goed Klaas 8)

drefter

Allemaal bedankt voor de gezellige dag weer het een en ander geleerd nieuwe gezichten bij de namen kunnen plaatsen en zowaar nog een hengel aangeschaft ook dus was weer super volgend jaar weer zeg ik .

GR Martin