ff voorstellen Maurice Zuid Limburg

Started by Maurice108, May 14, 2016, 13:03:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Maurice108

Hallo allemaal
Ik ben Maurice, 40 jaar en dit jaar na een stop van 7 jaar weer begonnen met vliegvissen.
En wel op de Geul op Forel en Kopvoorn.

Heb maand terug weer een nieuwe hengel en lijn gekocht en tot nu toe barbeel en wat kopvoorntjes gevangen.

Het seizoen lijkt in de Geul wat langzaam op gang te komen maar dat kan ook aan mij liggen.

Ik heb het forum gevonden omdat ik bij het geniale topic Zelf leader knopen uitkwam. De excel link naar het spreadsheet is echt te gek.

Verder ben ik nog steeds niet zo goed, dus als iemand me van HSV de Forel mee wil nemen, graag :)

Groetjes Maurice

quaden

Leuk Maurice een geul visser, ik vis zelf op de geul in meerssen/bunde en houthem/valkenburg!!

Maurice108

Dank je Quaden!

de Geul is mooi en dichtbij, we boffen ermee. Meerssen Bunde en Houthen Valkenburg, prachtig! mooie wijdere bochten ook :)
Ik vind het alleen niet altijd makkelijk !  ;) een echte uitdaging

quaden


gijsie20

Welkom Maurice.

Wellicht ga je al opweg geholpen worden zo te zien.

Gerrit59

Welkom op dit forum Maurice!

Gerrit

Maurice108


FSCHAMP

Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Raymond

Welkom op het forum, Maurice. Hier nog een Limbo, ook met een vergunning op de Geul (Houthem/Berg en Terblijt)
::wtf::