Epic S glass hengels

Started by Johan H, March 07, 2016, 08:28:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Johan H


Hallo
zijn er forumleden  die ervaring hebben met de 763 en / of 764  van deze moderne glas hengels
Zijn er in nederland ook hengelbouwers die deze blanks opbouwen

gijsie20

Volgens heeft Rena hier blanks van afgebouwd, hij zal hier vast wel op reageren, anders kan je hem vast wel een pm sturen.

p.forel

Elke hengel afbouwer zal je verder kunnen helpen zijn er vele in nederland

Rena

Ik heb er inmiddels 4 afgebouwd en een 5e is op komst.

De 763 en 764 bestaan bij mijn weten niet, je zal de 376 en 476 bedoelen.
Ik heb een 476 afgebouwd, maar er nog niet mee gevist, dit zal gebeuren als het ijs weg is.
Mijn 376 is nog in het planningstadium.

Wel heb ik inmiddels een jaar of 3 gevist met mijn 580 en 686 en heb al mijn andere hengels verkocht (Orvis Helios mid, Sage Z-axis, Loop Cross)!
De 580 en 686 zijn fijne hengels, responsief, met veel kracht, de hengel doet het werk :)
Een genot om mee te werpen en te vissen, ze geven me meer visplezier dan ik ooit met andere hengels heb gehad.
Mijn 580 is mijn allround hengel, voor rivier en meer , dus het meeste van "binnenlandsvissen", meest droog.
De 686 is mijn streamer, zeeforel en nattevlieg hengel, het betere hijs en trekwerk.
Voor het "echte werk" heb ik de 888, zinklijnen, grote streamers, rammen en hangen...

De 476 heb ik gebouwd omdat ik een dildo ... eh ... handvat cadeau heb gehad en hier een hengel rond heb gebouwd, zal meest voor droog gebruikt worden.

In Nederland zijn er zeker bouwers die voor je kunnen bouwen, maar...
... trek de stoute schoenen aan en bouw er één zelf, heb ik ook gedaan, super leuk en je maakt het zoals je wil.
Swift heeft bouwpakketten, met alles er op en eraan en een klanten service op top niveau.

Heb je vragen, vraag maar raak...

TL Peter

Johan H

Peter
Dank voor je informatie bedoelde inderdaad de 376 en 476.
Ik ga eens kijken naar die bouwpakketten waar je het over had. :)

Esoxlucius

Ik ben sinds kort in het bezit van de 476 en ik ben nou al verliefd op het hengeltje, ook op de club was iedereen onder de indruk van de werp eigenschappen. Op de website van Swift (Epic) staan de hengelbouwers die gecertificeerd zijn.

John

Quote from: Johan H on March 08, 2016, 00:42:02
Peter
Dank voor je informatie bedoelde inderdaad de 376 en 476.
Ik ga eens kijken naar die bouwpakketten waar je het over had. :)

Mocht je vragen hebben over het afbouwen van een hengel stel ze gerust hier...

Er zijn er genoeg die je reeds voorgegaan zijn in de hengelbouw. :)