Vliegvisworkshop Bad Goisern september 2014

Started by Scaramouche, June 04, 2014, 14:26:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Scaramouche


In september ga ik een week naar Oostenrijk met een groep van een man of 8.  Een maatje van me heeft helaas moeten afhaken, dus ik heb een plekje vrij in mijn auto om mee te rijden. Als iemand tijd en zin heeft:

http://www.modernflycasting.nl/cursus/view/1

vg Frank
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

wouter veuger

Zin wel, vakantiedagen en financiële middelen dan weer niet >:(

Zal wel mooi weekje worden frank,lijkt me schitterende omgeving ::agree::

MarcelN

#2
Lijkt me kicken met die 2 malloten Seppie en Kokkie, mooie rivieren, maar erg kostbaar daar. Ik pik in het najaar wel een cursusje met Bas mee, maar dit lijkt me ook erg gaaf ::goodjob::
Vette film trouwens op dat blog daar/youtube, van wie zou die film zijn.. ::)

FSCHAMP

En wat is de prijs voor een week?  Ik zie nergens een bedrag staan?

Rivier, die in het filmpje te zien is, is wel een mooie rivier.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Nootjez

Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik heb nog 10 dagen verlof naar keuze in te plannen  ::)

Scaramouche

Uit mijn hoofd 1190 euro. Dat is dan incl 7 overnachtingen op een 1-persoonskamer, half pension en alle vergunningen en Bas en Sepp die ter plekke je techniek op de rivier helpen verbeteren.

Vislocaties: Goiserer Traun, Ebenseer Traun, GoisererAche, Mondsee Ache, Ischler Ache, Rettenbach

(zegt mij helemaal niks maar het schijnen goed rivieren met kans op grote vissen te zijn.)
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

FSCHAMP

Spreken we dan over 7 of 8 dagen vissen?
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Scaramouche

Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

sexyloops

 6-daagse visvergunning voor de betreffende rivieren