Vissen in haven elburg

Started by chris33, May 27, 2013, 21:55:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

chris33

Vanavond in Elburg geweest. Wel wat activiteit, allerlei vliegjes etc geprobeerd. Vind het lastig om de juiste keuze te maken. Ik struin terug naar de oude haven. veel activiteit. Kleine windes.. Ik met vliegje (hele kleine) met wit staartje in de lucht. een aantal windes weten te strikken. Kleintjes, maar geeft mij voldoening.. Kijk op het water midden ind e haven.. Leek wel een house party. Enorm veel activiteit. Uiteraard kom ik niet zover. Ik terug lopen naar plek weer ik opgepikt zou worden. Nog meer activiteit. Ik paar keer werpen, terwijl mijn pa al aan t wachten was. Niks om dat ik een heddes vlieg ofzo er aan had zitten. Deze is wel in de lantaarn paal geeindigd :) Slechte worp. En ja, heb nog wel wat vliegtips nodig. Zag ook  twee andere vliegvissers in de haven toen ik wegreed. Hopelijk zijn deze mannen hier actief en willen ze mij wat bij leren. Erg zin om binnen kort een grote vis er op te vangen.

En nog bedankt voor de vliegjes mannen! Top... Nu even een setje maken met goudkopjes, droge en natte.. Zodat ik steeds beter en specifieker vliegen kan uitkiezen!

Gerrit72



Mooi dat je de gang er in hebt Chris!
Vangen (groot of klein) is altijd lekker.
De groten komen vanzelf  ;)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Bekeerling

Leuk dat je de smaak zo goed te pakken hebt Chris  :)
Erg leuk dat vliegvissen en ook de hulp die mensen hier bieden is bijzonder prettig  :)

chris33

Vind gewoon leuk om te doen, De vlieg aan de vis te serveren! :)

En ja dit is erg leerzaam hier. Leuk om elke keer het forum door te spitten. en ondertussen zelf vissen. En genieten!

Marksman

Mooi dan Chris, het begin is er.

chris33

Quote from: Marksman on May 27, 2013, 23:55:25
Mooi dan Chris, het begin is er.

Ja dank je! Hopelijk vanavond nog even proberen. En heb thuis even vliegjes in emmer geprobeerd. Weet nu welke direct zinken :P.. Kan ik iets selectiever mijn keuzes maken!