dit weekend vissen

Started by Youri, June 11, 2011, 21:56:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Youri

dit weekend zouden pap en ik lekker gaan vissen en wandelen met de hond.
maar helaas werd dat anders.
vrijdag avond pap komt me ophalen.
20km voor zijn huis auto kapot.
na wat vragen pap drukken en ik sturen en zo bij een boer op het erf.
en nu lopen naar Enschede met het achter laten van de hengels en pap zijn vice.
na een uurtje te hebben gelopen wist pap een bus te laten stoppen en hadden we een lift ;D ;D ;D
ruim 2 uur later dan normaal thuis, Kane uitlaten oma bellen (zat nog in de auto bij Cochem(D) )
vandaag dus vissen, ja pap had nog een hengel in huis een #3 totaal iets anders als wat ik gewend was.
pap had het mooi geregeld.
vanmorgen hadden we met Kane gewandeld langs diverse vijvers en mooie vissen gezien. ;D ;D
veel voorns en baars zien zwemmen en mooie grote ook pap was helemaal gek van de grote baars.
maar helaas was het daar  VERBODEN TE VISSEN.
gelukkig kon pap het regelen dat ik daar een half uurtje mocht vissen.
onder het mom van leren aanslaan op de droge vlieg.
maar helaas heb ik het maar een 10 minuten vol gehouden maar wel een vis(je) gevangen.



na die 10 minuten zijn we zeik nat naar huis gegaan wat een regen en onweer kwam ons bezoeken.
hopelijk de volgende keer beter........
pap heeft dus niet kunnen vissen we werden zeer goed in de gaten gehouden.

Henry

Pech komt nooit alleen Youri. Maar lekker dat je toch nog even hebt kunnen zwieren met een #3tje ook al is dat niet iets wat je gewend bent.
Je moet maar zo denken de volgende keer komt die ene grote wel op je vlieg terecht en kan je de hele dag zwaaien met je vertrouwde stok.

HappyFisherman

Sjonge jonge Youri wat een pech! Morgen wordt het mooier weer, dus dan de schade maar even inhalen!

Hoe heet dat ook weer..... Oh ja, verkneukelen  :-X ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

maurice

Nou mooi klo.e met de auto.
maar wel weer goed voor de conditie.

We hebben zekers mooie vissen gezien op de UT, helaas verboden te vissen.
het is lang geleden dat ik zulke grote baars heb zien zwemmen maar ook mooie snoek en voorn en laat ik de karpers en de graskarpers niet vergeten.

jammer van al dat water in een keer anders had hij nog wel wat moois gevangen.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Henry

Nou Maurice, als je toet het weer doet, dan zou ik je zoon eens meenemen deze kant op. Dan kan die zich echt uitleven.
Met een beetje mazzel kan die hier nog een leuke brasem pakken of zelfs een leuke karper. mits goed gevist en als ze trek hebben.

HappyFisherman

Ik dacht al, da's bij de kantine bij de Uni!? Ik wist niet dat daar vis in zat, lijkt nogal dood water. Aan de andere kant van het gebouw heb ik wel vis gezien :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Youri

en of daar vis zit.
veel vis en mooie vis

weerwolf

Maar wat was het nou met de auto? is hij nu afgeschreven?
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.