Promarkers

Started by Evert, December 24, 2010, 22:25:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Evert

Kreeg vanavond een mail dat de promarkers binnen zijn dus maandag haal ik ze op.
Nu heb ik deze kleuren besteld.
Black, Henna, Ruby, Orange, Canary, Lime Green, Olive Green, Ice Grey 4, Cyan, Prussian. RAW-Sienna en GOLD en een blender.
De eerste tien kleuren zijn de kleuren van de flytying set, de andere twee voor de binddag en een blender.
Welke kleuren zijn volgens jullie nog onmisbaar voor het vliegbinden. Wil er nog een paar bij hebben want 13 is een k..getal. ::green::

Sieger

Ik heb zelf nog wat meer groene en bruine variaties... Geen idee of je dat op de draad ook gaat zien... ???

En gewoon Rood..?


Sieger

Sieger

Dan zit er nog wel behoorlijk verschil in de groenen en bruinen... maar ook in de andere kleurvarianten...

Weet niet of je de kleurenkaart al gezien had, maar ik heb hem hier online...

http://www.tight-loops.nl/ProMarkerColExp.pdf

Kun je zelf ff snuffelen...  ;)


Sieger

Sieger

Zal mijn etuitje de 15e wel ff meenemen... kun je ff de kleuren live zien...  :)


Sieger

Sieger

Kunnen 24 stiften in Evert... maar kijk eerst ff op marktplaats.. Ik had een stuk of wat stiften en zocht een etui.. In de winkel kostte alleen het etui zo'n 17 euro... Op Marktplaats bood iemand een etui incl. 13 stiften aan.. Die heb ik voor 17 euro incl. verzend kosten... Best de moeite... (en er staat telkens genoeg...)

Dit etui heb ik...



Sieger

Sieger

Quote from: Evert on December 24, 2010, 22:57:03
Marktplaats kost de map 13 euro, zie ik net.

Nog ff goed zoeken... voor die prijs heb je er ook met (nieuwe) stiften...  :)


Sieger

Sieger

Of ff in de gaten blijven houden... staan zo vaak weer nieuwe op.. Als ik wat tegenkom zal ik het ff melden...


Sieger

johannes

hier nog een goedkoop adressje

gratis verzending

http://www.joannasheen.com/craft-supplies/promarkers/

goed ervaring

marco_ippel

Gebruiken jullie ze alleen om foam mee te kleuren of kan je ze nog voor meer dingen toepassen ?.

Sieger

Quote from: marco_ippel on January 19, 2011, 19:05:37
Gebruiken jullie ze alleen om foam mee te kleuren of kan je ze nog voor meer dingen toepassen ?.

Vleugeltjes, Bodymateriaal, binddraad (veel mensen gebruiken alleen wit en kleuren het laatste stuk..) euh... en er zal vast nog veel meer mogelijk zijn...


Sieger

Rossie69

bijna alles kan jedr mee kleuren of iets donkerder mee maken.

latex veertjes enz.


marco_ippel

Oke dat is wel interessant ik heb pas wel een lieveheersbeestje gemaakt van wit foam en dat gekleurd met een rode watervaste stift maar je kan er nog veel meer me ja. Toch maar eens een paar van die stiften ergens bestellen.

Ik zag hierboven al wat url's staan war ze besteld konden worden.