Uit de zelfde "Erlebnis Erde" serie... De Inn...

Started by Sieger, July 18, 2012, 20:45:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sieger



Sieger

A{b}r{a}xa{s}


A{b}r{a}xa{s}

beetje druk denk op die site...hij blijft 'loading'...en niets afspelen :(

Team

NUNC  AUT  NUNQUAM

A{b}r{a}xa{s}

ahaaaa dan trek jij vast het dataverkeer daar weg ;)

vliegvisserdorian

Wow supermooie beelden, schade dat mijn duits niet zo goed is :P

Useless

Dank voor de tip Sieger. Mooie docu. Aan de ene kant ontzettend jammer om te zien hoe mensen een hele rivier naar de kl... kunnen helpen door de aanleg van stuwen en energiecentrales maar ook mooi om te zien dat zo hier en daar het gezonde verstand ook weer boven komt drijven en er mondjesmaat toch weer hele stukken rivier in de oorspronkelijke staat terug worden gebracht.
En zeker ook leuk om te zien dat een dame tot haar nek in het water staat om het hout naar de oever te krijgen in haar buitensportbroek in tegenstelling tot ons vissers die daarvoor een "dure" waaduitrusting nodig hebben en van gekkigheid niet weten hoe we onszelf droog moeten houden.

Jan Damman

Dit was ook weer een mooie docu, jammer van dat ene foutje als hij het heeft over brandganzen dan zijn dat toch echt bergeenden.!!

Mijn duits is slecht tot zeer slecht maar ik meende het toch goed gehoord te hebben.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Sieger

Leuk taal... ;)

Brandgans in het Duits is: Nonnengans

Bergeend in het Duits is: Brandgans

En dan zijn dit verwante talen... :)


Sieger

Jan Damman

Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Sieger

Was niet de bedoeling om je te corrigeren hoor Jan, maar soms is er zeker in soortnamen, heel wat verwarring.... En ik moest het ook weer ff opzoeken.. ;)


Sieger

Jan Damman

De corectie was op z'n plaats Sieger.

Zolang we leven zullen we blijven leren!!
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.