Tjonge jonge wat is dat vissen in Reutum toch onvoorspelbaar!!!

Started by ben, May 26, 2012, 00:32:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ben

Vandaag, mooi weer, niet te warm, naar Wild Reutum voor een namiddagsessie. Vol verwachting, .. de laatste tijd is er goed gevangen! Bij binnenkomst komen we Jeroen alias VLIEGVISGEK met vismaat tegen, dat beloofd wat!!! De visomstandigheden zijn ietwat moeilijk, op de dam werp je tegen de wind in die hard en vlagerig is, toch gaan we beginnen met een droog vliegje, we spotten de vis aan het oppervlak, maar weinig reactie op verschillende vliegjes, dan maar een oranje zalmeitje proberen met een verklikker, we vissen hiermee op 1 meter diep, Jeroen raad me aan om met een wit zalmeitje te gaan proberen, en ja hoor !!! ....een aanbeet en hangen, maar wat zit eraan??? ... Forel, Zalmforel, Karper, nee hoor een Meerval van zo'n 85 cm. En de haak helemaal voorin de bek, daarna weinig activiteit bovenin en van alles geprobeerd, ondertussen leert Jeroen me even de Rolworp, erg handig om niet te vliegbomen!!! maar ja we vangen niets, dus besluit ik om over te gaan op zinklijn met boobies, en ja hoor ..... na een paar worpen een aanbeet, FISH ON, en het blijkt een Goudforel van 2,5 kilo te zijn, mooie vis dus, na twee gemiste aanbeten weer FISH ON ..... nu is het een Goudforel van bijna 4 kilo en 63 cm. We hadden eigenlijk vandaag verwacht veel kleinere vis te vangen op droog, maar zo zie je maar, wanneer je minder vis vangt maar wel grote dan kan je je prima vermaken!!!! De foto's, die komen nog, klein probleempje met communicatie tussen I-Phone en Labtop!!! Groet, Ben

vliegvisgek

ja BEN je deed het beter als ikke slechts 1 beetje gehad en dat was een steur die er aan de kant afging ik heb alleen maar met flaotlijn,
gevist met droog natuurlijk en nymphen maar geen vis gezien wel veeeeeeeel karpers die geen intresse hadden
en verder vreemd dat ze op de bodem lagen de vis werder er 36 ingegooid en 3 gevangen kleintjes en BEN 2 oude uitzetters mooie gouden
BEN van harte met je eerste overwinning op mij  ;D ;D ;D ;D ;D ook gelijk de laatste ;) ;)

ben

dat zullen we nog wel eens zien!!!!!!!!!!! Maarrrr Jeroen je bent natuurlijk wel KEIGOED, ik had niet gedacht ooit van je te winnen maarr toch!!!!!!!!

vliegvisgek

maar wie verwacht nu dat je met zinklijn vangt en met droog alleen voor lul vist waar blijfen de foto,s BEN die er van zijn bewijs he ;D ;D

youri

nu baal ik echt.

had gisteren met pap zullen gaan.
maar ik wilde oranje kijken :o :'(