laatste paar dagen van de vacantie

Started by johannes, July 29, 2012, 15:11:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


A{b}r{a}xa{s}

kom maar op met het vervolg hoor ! :)

John

Ik wacht ook vol verwachting!! Wat hangt daar aan die kromme stok??

johannes


A{b}r{a}xa{s}

OK, gezien...probeer het morgen klaar te maken

jelle

zit ie niet gewoon vast aan een steen 8)
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens


A{b}r{a}xa{s}

Voor het verslag én het antwoord op de vraag WAT er aan de hengel zat....kijk hier maar ! :)  ::duim::

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Jan Damman

Leuk verhaal, mooie foto's en prachtige vis, wat wil je nog meer.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

johannes

je hebt goed je best gedaan bas  ;)

Quotewat wil je nog meer

niet meer wel vaker  ;D ;D

Troutbuster

Prachtig!!
zowel de foto's als de forellen
Schitterend!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


hendri

Machtig mooi verhaal, alsof je er zelf bij ben. Mooie beleving van 2 hobby's heb je zo zeg. Heerlijk door de bossen/bergen banjeren. Lekker vissen waar je geen anderen tegen komt. Lekker op je zelf aangewezen in je tentje. Top!! Dat is pas echt vliegvissen op z'n best.


gijsie20

Mooi verhaal! En oh oh wat een mooie forellen daar zeg! 

Maar wat is een Molte?

Groet

Johan


Jorrit W

De droom van iedere vliegvisser! Geweldig!

marc

steeds weer sta ik versteld van de mooie natuur en mogelijkheden in het verre noorden.johannus je laat ons hier weer kwijlen,practige pix van een dito omgeving en dan nog mogen vis vangen ?? je geluk kan daar zeker weten niet op.
wil als straf daar ook wel eens 14 dagen moeten verblijven  ;)
dit is een totaal beleven van wat de meesten onder ons vliegvissen noemen.
grt marc

Useless

Mooi Johannes! Trektochten door de bergen en leven van wat je vangt is misschien wel waar velen van dromen en voor ogen heeft maar wat een enkeling slechts waar maakt. Wij zijn toch meer gewend aan ons luxe leven en kiezen maar al te graag voor een hotel of B&B.
Als vliegvissen "a way of live" is, dan zou de wijze waarop jij het doet voor mij het voorbeeld zijn van wat men daarmee bedoelt. Hier in Nederland betekent het meestal met een pet op, in een vliegvisvestje vissticks kopen bij Appie Hein.

johannes

dank voor de complimenten was ook een lekkere tocht
hopen dat de mist uit de bergen gaat kan ik volgend weekeinde een tripje met de kinders doen

molte is een bessensoort die er uitziet als een mislukte framboos en knalorange (als ze goed rijp zijn)


hendri

Zeg Johannes, die molte heb ik ff met Google opgezocht. Maar dat is echt iets regionaal bij jullie ofnie? Kan er ook geen nl naam van vinden, ook collega koks van mij kenden het niet. Waar gebruik je molte voor? Marmelade maken ofzo?


Bert J.

The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

hendri

Ok, duidelijk. Mooie zoete vruchtjes zeg maar. Lijkt me lekker. :-)

harlin

Quote from: A{b}r{a}xa{s} on August 01, 2012, 17:57:19
Voor het verslag én het antwoord op de vraag WAT er aan de hengel zat....kijk hier maar ! :)  ::duim::
Kom net bij de link vandaan, las het voor het eerst.
We hadden geen beroerde vakantie,
maar dit vakantie verslag is wel ff leuker als dat van mij.  ;)

Zat er ff helemaal in.  ::goodjob::
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN