Forum op Internet Explorer 10

Started by Plantje, December 04, 2012, 21:45:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Plantje

Bas, kunnen we wellicht even bij de makers van de forum software wat puntjes met betrekking tot Internet Explorer 10 neerleggen? Ik log het even in het algemeen openbare forum, omdat er misschien meer gebruikers zijn met problemen.
Wanneer ik een link gemailed krijg en erop klik ga ik niet automatisch naar het laatste nieuwe bericht van een topic, maar kom ik op de eerste pagina van het betreffende topic. Lijkt mij, dat SMF ook IE10 wel graag wil ondersteunen.

Zijn er nog meer mensen met dit probleem? Of misschien mensen met andere issues?

ben

Volgens mij is dit nog niet: Most Populair Topic!!!!!!!! ::wtf:: ::ban::

Plantje

#2
Hmm...ik heb wel een idee: de link in de mail is anders dan de tekst die je ziet.
Er staat:
H t t p://w w w.vliegvissers.com/SMForum/index.php?topic=5587.new;topicseen#new
Maar als ik de link aanklik gaat internet Explorer naar:
H t t p://w w w.vliegvissers.com/SMForum/index.php?topic=5587.new%3btopicseen#new
(moest er hier en daar wat spaties tussen zetten om te zorgen dat het geen links werden)

Het verschil zit 'm dus in de ; die vertaald wordt naar een code.

Ben er nog niet helemaal uit waar dit nu veroorzaakt wordt, maar daar moet ook wel achter te komen zijn!

A{b}r{a}xa{s}


Plantje

Heb jij dat issue nog niet gehad met je nieuwe laptop Bas?

A{b}r{a}xa{s}

ik laat geen notificaties van topics sturen

dan zou ik veels te veel e-mails krijgen :)

Hendrik

Je zou ook even wat puntjes bij microsoft neer kunnen leggen,
Bijv, maak eens iets wat werkt, inplaats van iets te verkopen waar de hele wereld zich op moet aanpassen............

of gebruik UNIX, nooit enig probleem. ::computer:: ::bravoo::

Plantje

Ik heb dit zeker ook bij Microsoft neergelegd. Ik weet echter niet wat hier de afspraken over zijn.

Vind het ook jammer, dat ze bij SMF simpelweg zeggen: je gebruikt Windows, dus kunnen we je niet helpen. Gewoon zuur. Er zijn zoveel mensen die Windows gebruiken!

Hendrik


Plantje

En natuurlijk ook een beetje in mijn rol als één van de moderators zou het kunnen dat ik hier mensen een tip kan aanleveren.

Sommigen (maar weinig) zijn net zoals ik koppig en blijven daarom IE gebruiken. Maar veel mensen weten wellicht niet eens hoe het zit met andere web browsers. Bovendien is er volgens mij voor Windows 8 nog geen andere modern UI web browser dan IE10.
Ik heb het issue in ieder geval ook weer bij Microsoft neergelegd.

Vooralsnog lijkt het probleem in de E-mail app te zitten. Die vertaalt het ";" teken naar "%3b". Ben benieuwd waar het toe leidt!

Hendrik

Browsers genoeg zou ik zeggen;

http://www.browserchoice.eu/BrowserChoice/browserchoice_nl.htm

Daarnaast is het zo dat een update eg; laatste versie van welk stuk software dan ook niet betekent beter
Never change your winning team zeg maar, werkt het dan is het goed.
De update of nieuwe versie een paar maanden later pas installeren als de kinderziektes eruit zijn is saver.
En veiliger zeker in bedrijfs/proces kritieke omgevingen.