levertijd LOOP

Started by sebas-vh, November 25, 2011, 18:59:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

geert

Nou dan wist ik 't wel... ;)

drefter

Ik ook ik zou eens bellen of toevallig zijn internet er uit leg kleine moeite toch trouwens ik zou eerst bellen voor ik iets op het net gooi.

Gr Martin

Rossie69

ja genoeg reclame gemaakt :)

sebas-vh

het is maar net wat je reclame noemt. of je wil dr graag om bekent staan dat je een super lange levertijd hebt :P
@drefter, ga wel even bellen, wel raar dat zijn internet er al 2.5 week uit ligt ;)

Maar ik weet in ieder geval genoeg. Ik had dit topic aangemaakt omdat ik me zorgen maakten dat hij mss mijn lijn was vergeten. Maar sommige mensen hier hadden dus de zelfde problemen, dus wss moet ik gewoon wat langer wachten dan normaal.
Gr Sebas

drefter

Als je toevallig over gaat naar andere provider kan het wel eens zo zijn dat het een maand duurt.????

Gr Martin

harlin

Of 3 maanden dubbel hebt. ;D
Waar je niets aan hebt.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

weerwolf

Mocht dit zo zijn dan is het zakelijk niet slim om het zo aan te pakken. Lijkt me ook  niet dat je dat bewust laat gebeuren.


Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Inderk

Bas is altijd snel met leveren. Raar dat het allemaal zo lang duurt.
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


vliegvisgek

#33
heb een loop lijn bestelt en had hem binnen 3 dagen binnen bij loop.nl ,,,en nu zag ik dat ze niet leverbaar waren,en wilde er nog graag  2  lijnen dus nu elders bestelt  wf5 en wf6 en vandaag ook binnen niet via loop.nl  en had ze vorige week bestelt  prijs exact het zelfde

sebas-vh

Nog steeds me lijn niet binnen..
Maar daarvoor zet ik deze reply niet

Op de site van looptackle staat bij ALLES levertijd onbekend.
Wat zou dit betekennen? hij zou toch niet failet zijn, want dan krijg ik me geld ook niet meer terug
Gr Sebas

Hans-oet-remunj


Wilco

Quote from: Hans-oet-remunj on December 14, 2011, 16:09:54
zie prikbord...

er was een behoorlijk gepekelde discussie over

http://vliegvissen.startpagina.nl/prikbord/14890079/bas#msg-14890079
Qua niveau en inhoud is die discussie heel erg off topic doordat een aantal blaaskaken zich ermee bemoeien

sebas-vh

Hans bedankt,
Ik krijg net een mailtje dat bas het erg moeilijk heeft gehad in zijn prive situatie.
Hij kan de lijn niet leveren, maar ik krijg mijn geld wel terug.

Wat er is gebeurd ligt waarschijnlijk buiten zijn vermogen. want hij heeft dit natuurlijk ook nooit gewild
Ik ben iig ontzettend blij dat hij, na mijn mailtjes bombardement, heeft gereageerd.
Iedereen die iets bij looptackle besteld heeft krijgt wss ook snel antwoord.

Gr Sebas

sjoerd

Ik weet niet of jullie ook regelmatig op het vliegvisstartpagina- prikbord zitten maar daar staat een topic onder de naam: Bas (onder  blad 2)
Niemand weet waar hij is en  er worden heel slechte ervaringen met hem beschreven.
Heel vreemd allemaal ,
zo te lezen hier is dat topic hier niet erg bekend. Bij deze dus!

Sjoerd

Sieger

Quote from: sjoerd on December 14, 2011, 20:52:01
Ik weet niet of jullie ook regelmatig op het vliegvisstartpagina- prikbord zitten maar daar staat een topic onder de naam: Bas (onder  blad 2)
Niemand weet waar hij is en  er worden heel slechte ervaringen met hem beschreven.
Heel vreemd allemaal ,
zo te lezen hier is dat topic hier niet erg bekend. Bij deze dus!

Sjoerd

Als je nou even 1 posting boven die van jou leest, kun je zien dat er inmiddels reactie is....


Sieger

HappyFisherman

En 3 verderop wordt hetzelfde topic op een ander forum ook al genoemd...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger

Gezien de reactie en oplossing die er gevonden is, sluit ik dit topic....


Sieger