Terug van Baggelhuizen met de BB

Started by forel, July 01, 2012, 16:59:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

forel

Vandaag even wezen vissen met de bb in baggelhuizen eerst met de droge vlieg maar dat wou niet toen maar  geprobeerd
met de sink-lijn met een booby fly maar dat wou ook niet maar ik gaf niet op en ik dacht dan maar een klein forel streamertje er op
en bingo 9 aanbeten gehad en ik heb van die 9 aanbeten 4 forellen en 1 baarsje gevangen.
De kleuren van de  forel streamertje zijn oranje & geel haak maat 10.
het was voor mij weer een geslaagde dag.


vliegvisgek

netjes toch ik zelf vang er meest op streamers of droog en vaak oranje of geel en laatste keer 50% op rose
maar met bb nog nooit gevist altijd wadend dus bb volgende keer :D

oja forel welke tijden vis je er meestal , ochtend middag,avond heledag  :)

forel

Quote from: vliegvisgek on July 01, 2012, 17:22:48
netjes toch ik zelf vang er meest op streamers of droog en vaak oranje of geel en laatste keer 50% op rose
maar met bb nog nooit gevist altijd wadend dus bb volgende keer :D

oja forel welke tijden vis je er meestal , ochtend middag,avond heledag  :)

Ik vis meestal de hele dag .

ben

Hoi Forel, leuk verslagje!! Waren er meer vissers, en vingen die net zo veel als jij?????

forel

Quote from: ben on July 01, 2012, 18:44:13
Hoi Forel, leuk verslagje!! Waren er meer vissers, en vingen die net zo veel als jij?????

Ben
vanmorgen vroeg waren er nog twee met de BB die pakte ook wel forel hoe veel weet ik niet maar die gingen later weer weg
en er was 1 van van af de kant ,maar die heb ik niet zien vangen en in de middag kwam er nog 1 met de bb en later nog twee van af de kant .
zo lang dat ik er was heb ik niet gezien of ze wat gevangen hebben.

ben

Het was dus een beetje moeilijk vandaag, maar toch heel mooi weer dat Baggel!!!

Inderk

Volgende week zaterdag, 7 juli, open dag NNVV en federatie dag Groningen Drenthe.
Bij de NNVV aan de Baggelhuizerplas natuurlijk!
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit