Welkom smokey89

Started by Vliegvissers.nl Team, October 24, 2014, 10:34:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo smokey89 welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


smokey89

Hoi allen, ::new::

Mijn naam is Martijn en ik heb me hier aangemeld omdat ik meer te weten wil komen over vliegvissen, vliegbinden, technieken etc.
Ik ben met het vliegvissen in aanraking gekomen nadat ik een tijdje bij de Tipbosch heb gelopen. Marinus een beetje helpen met allerhande klusjes.

Twee weken geleden ben ik weer bij de Tipbosch wezen vissen en heb ik vis gevangen op de vlieg. Een fantastische ervaring, hierdoor heb ik besloten om me meer te gaan verdiepen in het vliegvissen.

Mijn forumnaam heb ik te danken aan mijn andere hobby: Barbecueën. Ik heb twee jaar geleden een Oklahoma Smoker gebouwd. Een fantastisch apparaat waarvan ook heerlijke gerookte visjes komen!

Ik zal een paar foto's bijvoegen ter illustratie!

Ik hoop me zo voldoende te hebben voorgesteld en als er nog vragen zijn, stel ze gerust!!







Met vriendelijke groet,

Martijn

merijn1982

Welkom! Veel plezier hier
Tight lines!!

Gert

Welkom hier Martijn.

Mooi man, die smoker. Kom je naar de snoektour en heb je een aanhanger? ;D

Groet,
Gert

Team

Welkom Martijn, en ik neem de mierikswortel saus mee,
NUNC  AUT  NUNQUAM

HappyFisherman

Welkom Martijn en veel plezier op het forum. Op zondagmiddag vissen de vaste gasten meestal wel bij Marinus en die willen je misschien ook wel het e.e.a. bijbrengen (beetje stug, maar als je ze kent prima kerels!).
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger

Welkom Martijn en veel plezier hier op het forum....


Sieger

Jan Damman

Welkom hier op het forum Martijn.


               ::welkom::
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Arie de Vries

Hoi Martijn, welkom hier en veel plezier met vliegvissen
Groet, Arie

FSCHAMP

 ::welkom::  en veel plezier hier op het forum.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

smokey89

Quote from: HappyFisherman on October 24, 2014, 13:34:42
Welkom Martijn en veel plezier op het forum. Op zondagmiddag vissen de vaste gasten meestal wel bij Marinus en die willen je misschien ook wel het e.e.a. bijbrengen (beetje stug, maar als je ze kent prima kerels!).

De gebroeders Kraai als ik het goed heb toch? Ik heb ze wel eens gesproken ja, maar dat is al weer enkele jaren geleden. Zal er eens langs gaan op een zondag! Goede tip!

Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.