Welkom hvbuel

Started by Vliegvissers.nl Team, October 12, 2014, 20:28:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo hvbuel welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


hvbuel

#1
Ah, ja, dank je voor het welkom.
Ik had dit draadje niet eerder opgemerkt, anders had ik wel eerder gereageerd, sorry.
Harald van Buel is dus de naam, uit Waalre.
Ik vis al wat langer, een jaar of 25, maar gezien ik meer hobbies heb, maak ik geen overuren aan de vijver.
Andere hobbies ? Modelbouw, fotografie, motor rijden (ja, een Buell :) ), beetje achter de pc.
Tot voor kort viste ik met een werphengel, sinds 2 jaar ook met een vaste stok, en 3 weken geleden heb ik me een vliegenlat gekocht.
Eigenlijk wilde ik er volgend jaar pas aan geloven, maar onverwacht ga ik dit jaar nog naar Nieuw-Zeeland en eigenlijk wil ik daar ook eens proberen te vliegvissen.
Het leek me dan een goed idee om hier alvast wat te oefenen.
Voor 2015 is het lidmaatschap van de Kempische vliegvissers al geregeld, en de eerste werples is ook al achter de rug.
Nu nog een vis eraan, want dat is nog niet gelukt.
Ik heb nog heel wat in te lezen op dit forum, dus ik kan even vooruit, maar als iemand nog een plekje weet in de regio Waalre - Eindhoven, waar het voor een beginner relatief makkelijk vangen is, dan hoor ik het graag, zelfs als het maar kleintjes zijn, vangen is goed voor mijn zelfvertrouwen :)

Vanwege de nabijheid van De Ronde Bleek, en het snoekseizoen heb ik als (eerste) vliegvis hengel gekozen voor een aanbiedingset bij de lokale hengelsportzaak, een Ron Thompson Tyran #7/8.

Arie de Vries

Moi Harald,
Van harte welkom hier en veel plezier hier op het Forum
Groet, Arie

Jan Damman

Welkom hier op het Forum Harald.

                    ::welkom::
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.

FSCHAMP

Welkom Harald,

als je het in Nieuw-Zeeland wil proberen wens ik je veel suc6. De vissen zitten er niet dik, maar je kan er bakken vangen.  Ik spreek niet uit ervaring, maar mij ex-baas is er al een 5-tal keren geweest met schitterend suc6, maar ja zijn vriend is daar vliegvisgids.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>