Vissen rond Maurvangen (Noorwegen)

Started by Koen, January 08, 2012, 16:10:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Koen

Heren,

Ik ben in 2006 naar Noorwegen op vakantie geweest en een van de campings waar ik gestaan heb is bij Maurvangen:

http://maps.google.nl/maps?saddr=2683,+Norge+(Maurvangen)&hl=nl&ll=61.490347,8.840561&spn=0.079231,0.264187&sll=61.490184,8.840561&sspn=0.079559,0.264187&geocode=CTDZs_tElkGFFSo8qgMdDOuGACEO_oxQy-HqCQ&vpsrc=0&mra=mift&t=h&z=13

Daar stroomt een prachtige rivier langs die ook nog eens meertjes worden. Mooi stuk dus. Heeft iemand toevalig ervaring op dit stuk? Ik weet nog dat je op de camping een vergunning kon halen dus vis zal er wel zitten :)


Koen


jelle

er zijn er genoeg die willen antwoorden maar de kennis ontbreekt ;)
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

Koen


Useless

Koen, ik ken de camping niet en de omgeving daar ook niet. Ik weet ook eigenlijk niet wat je voor antwoord verwacht. Je geeft alleen aan naar welke camping je gaat en verder niets. Ik neem aan dat je zelf toch wel even gegoogeld hebt?
Zo ja dan heb je ook gezien dat daar de Sjoa stroomt. En nee, voor de viezerikjes onder ons: dit is de naam van de rivier en niet een sexueel overdraagbare ziekte met een spraakgebrek  8).
Even googelen en je vind hier een hoop informatie over. En gezien het feit dat je in de buurt van fjorden zou ik zeggen, neem een bellyboot mee; zoek een diep stuk water en vang je gek aan koolvissen, pollakken en ander zwemmend gespuis. Wel dus ook even, naast je "gewone"hengel een zware #8 of #9 meenemen.
Succes met je zoektocht.

Koen

geen fjorden :P wel meren :) maar het kon wezen dat iemand hier al eens gevist had en dus informatie heeft, das het enige waar ik om vroeg. share the love  8). googlen kan altijd  :)