Peeters Hengelsport verlaat helaas de Hoofdstad

Started by peter, December 09, 2012, 22:52:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

peter

Kreeg dit mailtje van Henk Peeters



Grote Shit

Met dank aan Rossie69 voor het geplaatst krijgen hiero
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

ben

Ze krijgen meer ruimte, wat is er niet goed aan?????

peter

Vertrek uit A'dam lekker dicht bij het werk ,en een gezellig koffie hoekie ?

Ja Voor Peeters misschien prima .
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

ben

@Peter; zeeeeer Egoistisch gedrag ::fatso:: ::chicken:: ::wakeup::

Bekeerling

Iemand ervaring met hun casting corner vliegenhengels?
Zijn leuk geprijsd!  :)

Milamber75

auw , als net beginnend lerend vliegvisser, dan zo'n zaak.. zooooooo dicht bij huis.
de koffie was bij Jaap en Fred al goed... zal maar eens vragen of ik mijn salaris daar gelijk kan laten storten....

Jasper

kak hee, ik kon er in mijn pauze heenfietsen, maar Hoofddorp haal ik niet, haha

Ik denk dat deze move niet zo positief is; hoe vaker je verhuisd, hoe minder klanten je hebt, ben ik bang.

Bone F

Net als wanneer je werkgever gaat verhuizen heb blije en minder blije gezichten. Voor mij komt ie dus 2/3e dichterbij dus.............. ::dance::

Useless

Hoop dat dit niet het begin van het einde is zoals bij andere speciaalzaken het geval was. Kijk naar Wout van Leeuwen; nieuwe eigenaars en een verhuizing en inmiddels geen vliegvisafdeling meer. Rien Rothfuss hetzelfde laken een pak. Winkel verkocht en even later... Ook Henk Peeters is bij mijn weten al enige tijd geen eigenaar meer dus best een klein beetje reden om je zorgen te maken. Vanuit zakelijk oogpunt zal dit ongetwijfeld een goede 'move' zijn voor de huidige eigenaren. Persoonlijk zou ik het jammer vinden als de naam van Peeters verloren ging want het is misschien wel de oudste speciaalzaak op vliegvisgebied en bijna een begrip in Nederland.

Team

Helaas, niets is voor altijd, ik kwam 50 jaar geleden al bij Peeters, tegenover het Centraalstation in Amsterdam
Henk was toen  22 jaar ik was 20. Toen was het al een begrip in Nederland, en kwamen de mensen van heinde en ver, met Schreinder samen de grootste en beste vliegvis ambassadeurs, die we hadden in Nederland. Ik hoop dat Albatros waar Peeters nu toe behoord, dit een beetje in stand weet te houden
NUNC  AUT  NUNQUAM

Gerrit72

Quote from: Bekeerling on December 10, 2012, 03:48:18
Iemand ervaring met hun casting corner vliegenhengels?
Zijn leuk geprijsd!  :)

Ben ik ook wel benieuwd naar ;D Ik heb in de kast nog een oude nostalgische karperpen hengel van Casting Corner (subliem stokje). Hun vlieghengels heb ik nog nooit gezien.

(Sinds ik vliegvis, heb ik nog 1x een kwartier met de pen gevist. Als ik mijn karperstokken zou gaan verpatsen, dan levert dat weer geld op voor vliegstokkies :-\...kan het nog niet over mn hart verkrijgen...maar zoals het nu lijkt is het voor mij alleen nog maar vliegvissen ::))
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Bekeerling

Quote from: Gerrit72 on December 10, 2012, 15:50:53
Ben ik ook wel benieuwd naar ;D Ik heb in de kast nog een oude nostalgische karperpen hengel van Casting Corner (subliem stokje). Hun vlieghengels heb ik nog nooit gezien.

(Sinds ik vliegvis, heb ik nog 1x een kwartier met de pen gevist. Als ik mijn karperstokken zou gaan verpatsen, dan levert dat weer geld op voor vliegstokkies :-\...kan het nog niet over mn hart verkrijgen...maar zoals het nu lijkt is het voor mij alleen nog maar vliegvissen ::))

Het is niet zo moeilijk, gewoon op marktplaats zetten, heb ik ook gedaan  ;) Maar ik snap je punt, ik heb ook nog 1 hengelset bewaard voor het karperen en de andere dingen die ik nodig heb voor het vissen van een nachtje, maar de rest allemaal verkocht (zeg maar de fancy dingen zoals nieuwe tent etc die ik eigenlijk helemaal niet nodig had).

jelle

Quote from: peter on December 09, 2012, 23:56:29
Vertrek uit A'dam lekker dicht bij het werk ,en een gezellig koffie hoekie ?

Ja Voor Peeters misschien prima .
hoofddorp licht voor mij dus weer beter op de route dan amsterdam ;D ;D ::goodjob::
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

peter

@ Ben pardon je durft nogal ,zeg gewoon mijn mening ,vraag niet om de jouwe richting mijn persoon.........
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

ben

@peter, als dat zo is waarom hebben we dan een Forum?????

Bekeerling

Ik ga toch maar voor een A&M hengel denk ik  ::duim::

goswit


Sorry, Ik  begrijp de opmerking niet !    Mis je de winkel of de gratis koffie ? :-[

Gos
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

maurice

@ Peter, gewoon door werken en dan met Jolanda op tijd een bakkie doen.
bestellen via internet kan altijd.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Ron-O

Vroeger bebruikte peeters Orvis blanks voor de castingcorner vliegestokkies, wat het nu is weet ik niet. En ik ben ook blij met de verhuizing komt nu ook voor mij heel dicht bij 8)

Gr, Ron-O ;)

vliegvisgek

internet is super qwa bestellingen maar vaak krijg je de juiste kleuren of maten niet dus winkels zijn dan net effe wat lekkerder
oke kost ook meer want dan zie ik altijd wel iets van mm dat heb ik nog niet of wat dan ook als ze daar open gaan zekers xtje kijken en iets kopen ;) ;)

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Joost S.

#21
Hmmmm. Ik wil daar een cuttroad schepnetje scoren. Maar nu lees ik dat ze dollevdagen hebben op de 27 ste.

Zou dat korting op het gehele aasortiment zijn? Of andere aanbiedingen? Of gebeurd er its anders wat dol is?

104 euro, best veel, stel er gaat over 2 weken 10 % af, dat is de moeite. Even af wachten zou je zeggen.


Maar wat ik dan niet snap is dat ze de dolle dagen niet voor kerst doen, maar er net na. Als iedereen zijn geld heeft opgemaakt en zijn kados heeft ontvangen.

Je zou zeggen dat een dolle dagen actie in de week voor kerst veel meer op leverd.

Nouja..... Even over nadenken.   



Edit


2 vraagjes nog ( waarschijnlijk weten jullie net zoveel als ik, maar wie weet is iemand goed op de hoogte)

1. Ze zitten nu vollen bak in de voorbereiding voor verhuizen. Kan ik de bestelling wel gewoon verwachten of gaat er meer tijd in zitten?

2. Mocht ik nu bestellen en over twee weken, dolle dagen, blijkt dat ik korting krijg op het net wat ik heb aangeschaft, heb ik dan recht op terug gave? Of heb ik dan pech?

mrproper

Jammer hoor begon net te wennen in Amsterdam, nu nog weer even verder door rijden

rena

Ben 1 keer bij Peeters geweest toen ze nog in Kortenhoef zaten.
Dit was tevens de laatste keer, onbeschoft en ongeïnteresseerd, voor mij nooit weer.

Troutbuster

Peter, ik deel jou ervaring deels!
Ook ik ben diverde malen te woord gestaan op een manier die wij(Zeeuwen) onbeschoft noemen, echter, toen ik ff duidelijk liet merken uit wat voor (Zeeuws) hout ik gesneden was, ben ik alle verder keren prima vriendelijk en proffessioneel geholpen!

Het is idd wel de toon die de muziek maakt, maar als je het zelfde deuntje meeblaast, zijn er legio muziekstukken die beide partijen goed verdragen! ;)

Gr

Jan
"Petri Heil"