A&M hengelsport materiaal

Started by fly only, June 27, 2012, 12:03:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fly only

Ik ben onder de indruk over de goedkope prijzen op A&M en de goede kritieken van enkele forumleden hier?

Ik vroeg mij af; Wie is A&M? Kan ik niet op de website vinden.
Hoe kan deze heer zo goedkoop lijnen leveren (bijv. kopie rio gold) tegen een goede kwaliteit? (volgens meerdere forumleden hier!)
Heb net 2 rio lijnen binnen van mijnheer Rudi Heger. Dat kost de hoofdprijs!

Over de hengels niet te spreken. Als je kijkt hoe gelikt de am z-1 geleverd wordt incl. luxe alu koker, voor die prijs!
Dit vindt ik nogal wat. Ik heb het hier enkel over uiterlijk, ik heb de hengel nooit van een lijntje voorzien.

mvg
Het vliegvissen, wil ik niet missen.

HappyFisherman

Neem hiervoor eens contact op met de heren zelf. Erg vriendelijk en vaak zeer vlug en kundig met antwoorden.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

fly only

Net een mail verstuurd. Maar ik blijf benieuwd naar meningen over bijv. de lijnen die de heren aanbieden.
Het vliegvissen, wil ik niet missen.

Gerrit72


Heb net een 4#DT binnengekregen (12 euro), gooit lekker en goed soepel.
Geen geld voor zo'n lijn! ;D
The only difference between men and boys is the price of their toys.

HappyFisherman

Op de website van A&M staan geloof ik 12 pagina's met reacties over hun producten. Ze hebben mij laatst verzekerd dat niet alleen alle bejubelende commentaren er geplaatst worden, maar ook de kritische geluiden zullen daar vast te vinden zijn (hoewel dat met die prijs/kwaliteits verhouding niet veel voor komt denk ik)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Troutbuster

Naast de vele artikelen die ik al bij A&M betrokken heb heb ik onlangs een WF#2F gekocht
Deze lijn heeft zijn vuurdoop reeds gehad een maandje geleden in Mahlberg op de Kyll
Ruim 65 forellen hebben al aan de lijn gehangen!!
Prima presentatie, lekker soepel en werpt als een "dief"

Lijnen van A&M?? een aanrader!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


jur606

heb al een paar keer online wat via hun besteld lijnen en klein materiaal snel en goede levering
had pech met een 7 hengel zijn nu bezig met garantie gevalletje zal kijken hoe dat opgelost wordt :)

fly only

Tot zo ver te horen, heb ik geen miskoop aan vliegenlijnen daar. Ik wil namelijk een intermediate en zinklijn aanschaffen.
Maar wat voel ik mij beet genomen als de lijnen mij ook bevallen! Bij de gemiddelde winkelier betaal je minimaal het viervoudige. Zo kan het dus ook. Maar naar mijn weten, staan er maar een paar fabrieken in de wereld. Daar moeten deze lijnen toch ook vandaan komen?
Het vliegvissen, wil ik niet missen.

gbrinks

goeie service daar!!! heb er mn #3 hengel + reel en lijn en wat ander klein spul vandaan
de hengel werpt echt goed niks geen problemen mee.

Harold

Ttfr 3? Zit er ook aan te denken daar een 3# tw halen. Welke lijn en reel heb je erbij aangeschaft?

Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk

Barry

Hallo harold,

Ik heb samen met mijn vismaat ook de Ttfr 3# gekocht echt schitterende fijne hengel.
We hebben deze hengel uitvoerig getest op klein spul tot zalmforellen in de eemhof.
Een echte aanrader wij hebben een 4# lijn erop van am fischingtackle

Barry,

Harold

Iemand ervaring met de tffr 3# met deze reel eronder?
http://www.amfishingtackle.nl/vliegvisreels/am-r7-gunsmoke-/red--3/4


Wel echt een beauty.. icm met een wf 4#

golddigger

Het is goed spul voor weinig
Heb zelf de tffr#3 met bijbehorend lijntje aangeschaft
Heerlijke combinatie
Een tijdje geleden zijn we(Rob,Wil en ik) bij A&M langs geweest
Na een hartelijke kennismaking veel uitleg gekregen over de materialen
Ik was al een tijd op zoek naar een dieper waadnet
Voor nog geen 12 euro geslaagd!!!!!!
Ik ben zeer tevreden over de dingen die ik tot nu toe gekocht heb
De mannen van A&M zijn echter juist benieuwd naar de minpunten van hun spullen
zodat ze die kunnen verbeteren
Moest ze teleur stellen ;D
Perry

Troutbuster

Moet ik me volmondig bij aansluiten!!

Prijs/kwaliteit verhouding,  TOP
Service, TOP
Feedback, TOP
Klantvriendelijkheid, TOP

Had ik al TOP genoemd??

TOP dus....... ;D

Gr

Jan
"Petri Heil"


Harold

Net hele waslijst besteld, ben benieuwd, ben voor de tffr #3 gegaan. Mijn huidige beginnersset abu #5/6 ga ik misschien gebruiken voor baars/snoek.

gbrinks

Quote from: Harold on July 30, 2012, 16:05:27
Net hele waslijst besteld, ben benieuwd, ben voor de tffr #3 gegaan. Mijn huidige beginnersset abu #5/6 ga ik misschien gebruiken voor baars/snoek.

goeie koop!! heb dezelfde vis er al een tijdje mee nu al redelijk wat mee gevangen.
heb er de 3/4 reel op. zit toch te denken om er een 4# lijn op te halen moet er vnv tog nog ff heen.

grt

Harold

Ik heb er inderdaad iok een 4# lijn bij besteld

Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk

golddigger

Quote from: Troutbuster on July 30, 2012, 15:34:29
Moet ik me volmondig bij aansluiten!!

Prijs/kwaliteit verhouding,  TOP
Service, TOP
Feedback, TOP
Klantvriendelijkheid, TOP

Had ik al TOP genoemd??

TOP dus....... ;D

Gr

Jan
Helemaal gelijk Jan
Je bent alleen vergeten te vermelden dat het TOP is
Dus bij deze.......... ::)

HappyFisherman

Het zal wel aan mijn zwieptechniek liggen, maar bij mij gaan de bussen, van m'n 3, elke x loszitten. Wel ff met paraffine ingesmeerd, maar dat helpt geen flikker...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Peet

Ben het helemaal eens met de positieve berichten over A&M :)
Ik had een paar vraagjes en kreeg zeer vriendelijk en goed advies...
Er werd ook verteld dat ik iets niet nodig had van m'n lijstje, vond ik ook erg netjes.
Zeer vlotte levering, zondagavond besteld, dinsdag in huis.
Tevreden klant, en erg blij met m'n TFFR#3.
Hoop het hengeltje dit weekend te kunnen proberen. (wat is 'ie lekker licht als je een oude hardy in het geheugen hebt haha)

Harold

NU paar sessies gehad met mijn nieuwe tff3, moet zeggen wel wennen om hier mee te gooien , vrij slappe hengel , kwam van een beginnerssetje abu 5-6#.
Iemand tips om wat strakkere loops te verkregen (grote hoek?)

Jasper

Betere stops maken, dat zou al redelijk moeten schelen

A{b}r{a}xa{s}

vergeleken met je oude 5/6 misschien wel, maar voor een 3-tje is die hengel niet zo slap hoor :)
is even wennen omdat het een compleet andere klasse hengel is, je zult zien dat je over een poosje die 5/6 niet eens meer gebruikt waarschijnlijk

Elpee

Zelfs in Belgiƫ tevreden klanten.
Heb een paar lijntjes en wat kleine spullen gekocht.
Zeer tevreden over materiaal,levering,.....alles eigenlijk.
Ik hoop dat het economische principe niet op hun van toepassing is:"hoe groter de vraag, hoe hoger de prijs"
:) :) :)
Greetz

Harold

Moet zeggen dat het even wennen was aan mijn nieuwe tffr #3, maar al het goeie komt langzaam.
Vanavond een mooie dikke ruisvoorn op een droge redtag bij ondergaande zon prachtig. (helaas ook weinig licht voor een mooie foto)


[attachment deleted by admin]