licht hengeltje

Started by GJ, November 16, 2014, 15:04:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BV

Das gesproken als een echte vliegvisser  !

En gelijk opscheppen dat hij al gevangen heeft  :)

GJ

Nog niet zo lang geleden ving ik alleen bomen, fietsers en bot :) Dus ik ben eerder opgetogen dat ik iets vang!
En als echte vliegvisser moet ik nu natuurlijk een situatie bedenken waar ik nog geen hengel voor heb  8)

weerwolf

maar wat is het nu geworden? een twee? en hoe lang?

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

merijn1982

Je hebt groot gelijk hoor! Als ik me zinnen ergens op heb gezet neem ik ook geen genoegen met minder.  ::goodjob:: ach en als je vriendin het ook goed vind. Dan is het idd zoeken naar de volgende die je ' nodig'' hebt:-)
iig heel veel plezier ermee. Maar dat zal vast lukken! Btw is het een #2 geworden?
Tight lines!!

GJ

Yes, een Orvis clearwater #2 6ft

Hilco de Visser

leuk hoor zoals je in een hobby kan groeien ...................... ::agree::

goswit

Ach      GJ        dat heb ik ook altijd , doe altijd overleggen met mijn vrouw over de prijs, is altijd goed , sta je in de winkel dan is het altijd iets duurder ( nou ja iets ) dan vraag ik altijd gut this iets duurder mag wel he ,dan hoef ik volgend jaar kerst niets te hebben.  Gegarandeerd volgend jaar is ze het vergeten en vraagd ze heb je al een molentje die je graag had willen hebben .   Ja ja in een goed huwelijk moet je af en toe slim zijn. ;D ;D ;D
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

harlin

Heb ik ff mazzel,
als ik wat nieuws wil hebben neem ik haar juist mee.
Ik moet altijd de duurdere nemen van d'r, want dat zal wel beter zijn. ;)

JP veel geluk met je nieuwe spul  ::duim::
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Gert

Een vliegvisser wordt om 2 uur 's nachts door de politie staande gehouden en wordt gevraagd waar hij om deze tijd naar toe gaat.

Hij antwoordt: "Ik ben op weg naar een lezing over de aanschaf van veel te dure vliegvishengels en -reels, misbruik van alcohol, roken en laat opblijven en het effect wat het op het menselijk lichaam heeft."

De politieman vraagt verder: "Echt waar? Wie geeft er nu zo'n lezing op deze tijd van de nacht?"

De man antwoordt: "Mijn vrouw."

::slaugh::

GJ, gefeliciteerd! Die langere versie komt er vast ook nog wel ;)

Groet,
Gert




goswit

Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

GJ

 ;D
Dank! ben er heel erg blij mee. Echt een super hengeltje...