Unieke kans voor beginnende vliegvissers!

Started by Gert, May 18, 2014, 11:30:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gert

Aanstaande zaterdag, 24 mei, vindt de zesde Toer de OV plaats. Wat dat precies inhoudt ga ik hier niet helemaal uitleggen, maar het komt erop neer dat "we" - en "we" is in principe iedereen van dit forum die mee kan en wil - met z'n allen een dagje gaan vliegvissen in de Berkel bij Zutphen.
Een unieke kans dus voor beginnende vliegvissers om eens met een aantal ervaren vliegvissers op stap te gaan.
Het is al voor het zesde jaar dat deze dag plaatsvindt, en de "oude rotten" weten het dan ook wel, maar omdat er geen enkele aanmelding is van een "starter", terwijl die juist vaak aangeven eens met een meer ervaren iemand op stap te willen, doe ik maar even een extra oproep, ook al is het wat kortdag inmiddels.
Je kunt je niet in dit topic opgeven, maar hier: Toer de OV6

En onder andere hier kun je meer info vinden over de voorgaande jaren.
Verslagen:

Tour OV 1, moederdag 2009... het verslag!

Tour OV2 het verslag...

Re: verslagje Tour de OV3

Re: OV 4  in Westfriesland.

verslag je weekend tour de OV5

Groet,
Gert

Herman

Dank je wel Gert voor het plaatsen van de oproep! Ik ben er zeker bij  ;)
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Inderk

Het wordt heel spannend!

Héél misschien een last minute aanmelding van mij.................

Ga er maar van uit van niet........ :(
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


ruud r.

Even kijken. Het lijkt mij wel heel gaaf om mee te gaan (ik zou mezelf beschouwen als redelijk beginnend) en zondag ben ik in de buurt. Zal even kijken of ik kan regelen dat ik zaterdag al kan en dan ergens daar ga blijven slapen. Ik laat het nog weten!

Groetjes Ruud

Gert

Quote from: Herman on May 18, 2014, 12:50:44
Dank je wel Gert voor het plaatsen van de oproep! Ik ben er zeker bij  ;)

Nou, je hebt jezelf anders nog niet in het lijstje staan ;)

Gert

Quote from: ruud r. on May 20, 2014, 09:55:02
Even kijken. Het lijkt mij wel heel gaaf om mee te gaan (ik zou mezelf beschouwen als redelijk beginnend) en zondag ben ik in de buurt. Zal even kijken of ik kan regelen dat ik zaterdag al kan en dan ergens daar ga blijven slapen. Ik laat het nog weten!

Groetjes Ruud

Zou mooi zijn als het lukt Ruud!

ruud r.

Wat voor visserij/vissen kan ik daar eigenlijk verwachten (stel ik zou meegaan)? Wordt het dat water op de kaart (stroomt het daar), of ook de Ijssel?

Herman

Quote from: Gert on May 20, 2014, 10:57:56
Nou, je hebt jezelf anders nog niet in het lijstje staan ;)
Het schijnt dat als je organiseert, je niet aan vissen toekomt.....
::wtf:: Ik zet me er zelf gewoon bij  8)
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Herman

Quote from: ruud r. on May 20, 2014, 13:40:26
Wat voor visserij/vissen kan ik daar eigenlijk verwachten (stel ik zou meegaan)? Wordt het dat water op de kaart (stroomt het daar), of ook de Ijssel?

Hoi Ruud,
vooralsnog wordt het het water op de kaart: de Berkel. De IJssel schijnt wel leuk te zijn, maar daar heb ik nog steeds geen ervaring mee bij Zutphen ondaks dat ik hier nu zo'n drie jaar woon.
De Berkel is een zwak stromend riviertje, met niet echt kraakhelder water. Wat je kunt verwachten? Tja, serpeling; voorn; brasem; snoek; baars en zo.
Vangstgarantie kan ik echter niet geven...
Het andere stroompje dat ik in gedachten heb, is echter wat kleiner. Hangt een beetje af van het aantal aanmeldingen of we daar wel of niet heengaan.
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Plantje

Baal er echt van dat ik er niet bij kan zijn! Veel plezier allen

ruud r.

Ok, klinkt leuk.
Is er iemand die vanuit (omgeving) Utrecht die kant op gaat, of iemand die ik onderweg kan oppikken en we de benzine kosten kunnen delen? Anders wordt het toch een moeilijk verhaal denk ik. :(

Herman

Misschien moet je dat oproepje ook even in het topic zetten Ruud. Wellicht dat er iemand langs het Utrechtse rijdt..
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

ruud r.


Gert

Hilco komt ook uit Utrecht, dus dat moet wel te regelen zijn. Is en aardige vent! ;D

Hilco de Visser

ik heb een week geleden mijn huis in utrecht verkocht en zit nu tijdelijk in een vakantie huisje in Leersum .............. :-\