vliegvissen op de eemhof

Started by jannick, December 02, 2012, 17:36:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hilco

Quote from: speycast on February 04, 2013, 17:25:32
Maakt geen drol uit van welke kant  je het bekijkt   jij niet gevist  zei niet verdient

Beide verliezers

precies !

ben

@ Speycast, het was fantastisch en leerzaam naast je te mogen staan, weer veel geleerd, dat van dat Jochie van een jaar of 10 kan ik bevestigen, er is hoop voor de zwiepende toekomst en dankzij de van jou verkregen app's heb ik er toch nog 17 weten te vangen en m'n maatje Tijmen had er ook nog een stuk of 6 kortom ondanks het wat mindere weer was het prima toeven daar op de Eemhof!!!!! Hahahalol
@Hilco Jammer dat je voor niks naar de Eemhof bent gereden, Angelika is een prima mens, en iedereen maakt fouten en een eerste indruk lijkt me in dit geval dat je gewoon pech en ongeduldig bent, iedere Gast krijgt bij binnenkomst Gratis een bak koffie Klantvriendelijk dus!!!!!

Hilco

Quote from: ben on February 07, 2013, 10:24:16
iedereen maakt fouten en een eerste indruk lijkt me in dit geval dat je gewoon pech en ongeduldig bent,

Helemaal juist !!

volgende keer beter  8)

René van Dam

Ik weet niet hoe het met de mede vliegvissers is , maar ik ga ergens heen om te vliegvissen en niet voor de mensen die er zijn die ik misschien niet mag. Dit terzijde gelegen , ik ken deze vrouw wel anders dan hier eerdere beschreven. Zij zou het misschien druk hebben gehad ??

Hilco

Quote from: René van Dam on February 07, 2013, 13:07:37
ik ken deze vrouw wel anders dan hier eerdere beschreven. Zij zou het misschien druk hebben gehad ??

Dat moet dan wel . 

Joost S.

Had je niet een Tenkara trui aan Hilco?


--

Ik zat wat te denken, en ineens kan ik me herinneren dat ik ooit al een keer daar heb gevist. Ik denk wel 20 jaar geleden al.

Het was op het onvermijdelijke familieweekend, toen met zijn allen in 1 huisje, nu zou het park niet groot genoeg zijn om de vrede te bewaren, hahaha.

Maar.... Ik heb daar met een pen op forel gevist. Paar uurtjes, en enkele forellen gevangen.

Elke vis die je vangt die je moest je dood maken, dat vond ik niks. En dat vind ik eerlijk gezegd nog steeds niks.

Ik kan me verder helemaal niks herinneren over een grote vijver.

Hoe is dat eigenlijk daar met vis die je vangt momenteel? Ik had de indruk dat er al wel forelputten zijn waar ze wel catch en release hanteren.

(Zal eens zoeken op het forum, goede kans dat het te vinden is)

Ik zal eens kijken of ik misschien nog fotos kan vinden van dat weekend. Is wel een hele oude doos dan, maar volgens mij moet ik dat nog hebben.

Hilco

Achteraf bleek wel dat er dat weekeind het Bungalup  festival was op de Eemhof
en dat ik er uit zag als een party-ganger?

ben

@ Hilco na wat je hier allemaal gedeeld hebt, zou je er nogmaals eens rustig naar toe moeten gaan, er komen niet voor niets zo veel vliegvissers!!!! ::goodjob:: ;) ;) ;) ::top:: ::zucht:: ::houdoe::

ben

@ Natte Vlieg; Hoe is dat eigenlijk daar met vis die je vangt momenteel? Ik had de indruk dat er al wel forelputten zijn waar ze wel catch en release hanteren.

De Eemhof is 1 van de weinige forelputten waar catch en release mogelijk is!!!!

Hilco

De andere is dacht ik Ruigenhoek (onze sponsor)

ben

En natuurlijk de Kool, en het mooiste "Baggelhuizen"ach je hoeft er als niet lid maar 1 vis te onttrekken!!!! ::goodjob:: ;D ;D ;D ::top:: ::houdoe::

ben

Quote from: Rob van H. on February 07, 2013, 20:43:18
Ben was me voor!!!! ::ban:: ;)

Was jij er ook afgelopen zondag????

ben

Komt goed :P :P ;D ;D ::goodjob::

Beertje

@Hilco,Het lijkt de regering wel.Die zien ook geen gewone mensen meer staan.  :o :o
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

ben

Nou nou t'moet niet gekker worden!!! ::hulp:: ::hulp:: ::blabla:: ::blabla::

Joost S.

Genoeg keus voor c en r dus. Leuk.

Ga deze zomer eens proberen. Of adviseren jullie mij als beginner een andere tijd te gaan?

ben

Quote from: Natte vlieg on February 07, 2013, 23:19:34
Genoeg keus voor c en r dus. Leuk.

Ga deze zomer eens proberen. Of adviseren jullie mij als beginner een andere tijd te gaan?

Ik zou nu gaan, als je je warm weet te kleden, in de zomer als de watertemperatuur boven de 20 graden komt zou ik niet meer gaan!!!

vliegvisgek

eemhof altijd leuk zeker voor beginners als ze op de eerste vijver zin hebben kan dat erg leuk zijn met een 3tje of lichter en kou nee man lekker
vissen heerlijk zolang je de ballen maar niet nat regenen dan word het anders

ben

Vandaag nog wat gevangen Jeroen???, vast wel!!!!

vliegvisgek

Ben en Bert ja zeker we zijn tot 15.30 gebleven en dus 4 uur gevist kreeg paar vangers van bert hahaah

heb er denk zo,n 30 gevangen en ja bijna alles met de app,s de buurman ving niks appart toch he zelfde diepte maar andere vlieg haha


dus bij deze bert en broer (marco) dank jullie wel heb ik weeer wat te knutselen qwa creaties en verklikkers hahaha maar tegen 16.00 uur
gingen we huis waarts nou begon het me toch te sneeuwen tering wat een pak dus bijna 1 uur over gedaan naar apeldoorn ;D ;D ;D

Hilco

vis je die app aan een drijvende lijn?  ik wel een zinklijn.......

pas

Doe eens een foto van die app vlieg kan dat kreng nergens vinden
::wtf::

Hilco

apps bloodworm  lijfje met elastieke pootjes (links in de vliegendoos van onbekende visser)


pas

::wtf::