Hoppa mooi naar Slovenië!

Started by Jan_Smeijers, January 07, 2014, 17:15:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jan_Smeijers

Vakantie gereserveerd!!

Mooi vanaf 30-07 tot en met 05-08 naar Slovenië, genieten van de mooie rivier de Soča met al z'n geweldige vissoorten. Onder begeleiding van vliegvis-gids Lesly Janssen. Nu al knetter veel zin in! Verblijf: http://www.prikafolu.com/

[hs width=300 height=300]http://www.youtube.com/watch?v=eS_XYY7ol1E[/hs]
Gr. Jan


HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger

Lekker Jan.... (best wel een beetje jaloers....  ;) )


Sieger

Nol78

Lekker Jan, en mooi op tijd dus lekker dromen, knopen en lezen.

Wat zal jij komende tijd veel plezier hebben.
Wij gaan naar Noorwegen of Tsjechie.

Gr Nol

MarcelN

Prachtige film weer, lekker die vissen op de 'maat' ja die zag ik ook :D
Heel herkenbare stekkies zag ik weer, probeer er dit jaar ook weer bij te zijn.
Nu maar hopen dat de Soca niet weer overstroomd is als in november 2012, er was haast geen vis te zien in eind april begin mei.
Mooie film, krijg spontaan een zwelling weer ::)

Jan_Smeijers

Tips//tricks zijn altijd welkom MarcelN  :)

Geweldig om zoiets te plannen en Lesly heeft me al een heel end geholpen, neemt echt de tijd om al je vragen te beantwoorden.

Precies Nol, doe niks anders. Binden moet nog gebeuren en dat gaat helemaal goed komen.

Probeer niemand jaloers te maken, maar kan het ook niet helpen Sieger haha  ;D

Bram; thx!
Gr. Jan


MarcelN

Nou uhhh tips/tricks... ik heb op mijn eigen 'houtje' ;D meer vissies bij mekaar gesprokkeld dan met Lesly, maar hij weet wél dé mooie plekjes qua natuur en vis, mits niet weggespoeld...ik was er simpel iets té vroeg zeg maar.
Mijn zoontje liep ook helemaal met Lesly weg, die heeft het nu nog over hem, toffe gozer, absoluut! ::agree::
Maar als je nog eens met een kabelbaantje over de rivier gaat naar een mooie stek, dat contact met die Kasper die daar woont hebben we samen uitgevonden 8)

Wiel Slovenië

"Schitterend" vooruitzicht en dat in één van de mooiste regio's van Europa en dat dan ook nog eens  met een prima gids............ :)