OVM (nieuw seizoen '13/'14)

Started by Bone F, December 18, 2013, 20:27:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

golddigger

Ik ben m'n doos met vuurvlieg-imitaties kwijt geraakt op OVM
:o

Hilco de Visser


aalbrecht

vliegvissen is een passie

peterf

Ik denk dat het  Paviljoen de Vuurtoren is wat afgebrand is.
De stormvogel is gered, volgens de media.

MarcelN

Da's knap lullig voor ze, maar ik was er een keer met het gezin, en maar wachten...werd niet eens geholpen >:( ben maar weggegaan, rare lui.
Ze moeten een friettent op de LW zetten, da's nu handel!

Burgerking

#30
QuoteZe moeten een friettent op de LW zetten das pas handel

Wat let je  ;D

de omzet zal wel terug gelopen zijn , ff pyromaantje inhuren en de verzekering doet de rest  ;D

Burgerking

Vange we nog wah of hoe zit het ?
Ti's nie echt koud hè !

Hidde

Ben nog steeds ah wachten op mijn vispas... Terwijl ik echt optijd betaalde.. Maar weer eens bellen

Nol78

Hier hetzelfde probleem hidde 24-11-2013 rekening gekregen en betaald, helaas nog niets binnen.
Ga er zo ook weer even achteraan.

Burgerking

inderdaad en daarom haal ik hem de laatste jaren gewoon bij mijn sportviswinkel , ik had het zelfde probleem wat jullie nu aankaarten , daarom gewoon op 2 januari naar de winkel dan krijg je een mooi mapje en alle boekjes erbij ,en je krijgt een voorlopige ( papieren ) vispas mee en je staat meteen te vissen die dag, dan kost het maar 2 of 2,5 euro duurder .
dan na 10 tot 14 dagen valt de originele op de mat en kun je die papieren verscheuren .
zo doe ik het voor mij en mijn vrouw al 3 jaar en dat werkt prima , dat betalen via de accept is geen werkend concept bij sportvisserij nederland helaas .
mvg

Franky Boy

Nu is de tijd om een bruine forel of een saibling te vangen.
Water voldoende koud, lucht nog niet zo koud dat je in je waadpak stijf bevriest.
Mijn smoes is dat ik net van een hardnekkige kou ben hersteld ennuh... Ik heb mijn Vispas ook nog niet binnen!
::hulp::

MarcelN

Half december had ik hem al die vispas, ik ga het zsm weer proberen daar, van de kou heb ik geen last dus laat maar komen.

Nol78

Die van mij schijnt al geleverd te zijn, ik heb hem alleen nooit binnengehad hmmmmmmmmmmm....
Maar het word in ieder geval opgelost.

MarcelN

Aha onze 'nieuwe' postbodes zagen natuurlijk een pasje zitten ::) beter dat het geregeld wordt nu. ::goodjob::

Nol78

Die kans bestaat, voor onze nieuwe postbodes staat hengelsport synoniem voor eten en brood op de plank.... ::zucht::

Hidde

#40
Quote from: Franky Boy on January 15, 2014, 17:42:26
Nu is de tijd om een bruine forel of een saibling te vangen.
Water voldoende koud, lucht nog niet zo koud dat je in je waadpak stijf bevriest.
Mijn smoes is dat ik net van een hardnekkige kou ben hersteld ennuh... Ik heb mijn Vispas ook nog niet binnen!
::hulp::


Tis sowieso nog maar de vraag of het echt winter gaat worden..
Maargoed, als ik mijn waadpak terug heb vd groothandel snel weer die kant op.. Teveel geblankt lately.. Als je de platvissen niet meetelt dan..
Die vispas komt wel denk ik, stalk ze gewoon met mail en tel.

MarcelN

Vandaag nog een regenboogje gevangen ±40cm op wit zonkertje, verder een psychologisch spel gehad met wat beste Saiblingen, zij wonnen >:( 4x aanbeten (zag het) alle hingen niet.
Een andere man ving nog een regenboog van ±55cm op een roze zalmeitje, jawel...vanaf de steiger :-X
Maar ik ga ook niet vrijuit, daar zat ik met die Saiblingen te 'spelen' helemaal alleen en doorweekt :'(

Bone F

Quote from: MarcelN on January 20, 2014, 18:30:59
Vandaag nog een regenboogje gevangen ±40cm op wit zonkertje, verder een psychologisch spel gehad met wat beste Saiblingen, zij wonnen >:( 4x aanbeten (zag het) alle hingen niet.
Een andere man ving nog een regenboog van ±55cm op een roze zalmeitje, jawel...vanaf de steiger :-X
Maar ik ga ook niet vrijuit, daar zat ik met die Saiblingen te 'spelen' helemaal alleen en doorweekt :'(
Je doet je forum kwalificatie eer aan!! ;D

MarcelN

Ja sorry, ik heb geen foto's of film, film vanwege de lokatie :-X en foto, omdat ik hem in het water onthaakte(even omgelopen) en spoot er weer vandoor, zo hoort het.
Even wat anders, niet leuk....onze alom bekende coryfee OVM'er, ja die de laatste tijd slecht loopt, blijkt helemaal geen hernia te hebben, maar  A.L.S :'( dus het stoeltje op de steiger en de meeuwen jagende hond, gaan we steeds minder zien :(
Ik ben er best wel van slag van, is zowat mijn buurman, de gebroeders......
Mocht het té off-topic zijn, haal ik het wel weg, ik dacht...wie kent hem niet!?

Heintje Davids

Triest om te horen. Dat gun je niemand. Hem zeker niet!

Bone F

Triest, ik heb hem 1x gezien en dat viel zo op dat ik het mij nu meteen herinnerde.

MarcelN

Top Rene ::goodjob:: waar had je ze, in je vaste doorgangetje? Beetje formaat?

MarcelN

idd moet ik ook eens kijken, kom er alleen als ik doorloop.
Guppies of 50+ krachtpatsers?

MarcelN

Leuk man, we moeten maar weer eens struinen daar, kijk van de week wel ff, lekker zonnetje 8)

fdb197

nog nieuws vanaf het ovm
wilde het vrijdag weer eens proberen
is het niks word het de ronde bleek
wie heeft er nog wat info of vangsten vernomen
gr frits