Op na druk dan maar Op Vlieg vissen.

Started by Rossie69, March 09, 2012, 22:41:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rossie69

Let op,altijd aan de andere kant van de werphand gaan staan ;)

http://youtu.be/6Y2Yh9yh79Y

Hilco


maurice

heeeel maar dan ook heeeeel leuuuuuuuk
::bbq:: ::proost:: ::proost::

ben

Grappig, maar niet erg professioneel!!!!

Rossie69

 ;D

ben ben ik ook niet,heb alleen maar 2e handse hengelspulletjes.


ben

Ach Henk, ik ben zelf ook niet professioneel, ik heb morgen m'n 1e vliegviswedstrijd en ga er heen met m'n spulletjes in een plastic zakkie!!! en klassering maakt niet uit alleen hoop ik dat ik niet blanc en verder hoop ik wat te leren !!! Mooi Man

Rossie69

yeb ook met een goedkoop setje vang je vis.

oke waar heb je de wedstrijd ?

of laat je je uitdagen door die krullebol uit Apeldoorn.


ben

De Kool en niet alleen Jeroen die er wel is trouwens, ik rij er nu naar toe!!!!

Plantje

Ben ik de enige die dit niet bijzonder grappig vindt?
Het flauwe is dat ze precies dat benadrukken wat de meeste "grapjassen" die vliegvissen niet kennen zeggen:" Vliegvissen? Haha! Ga je dan vliegen vangen? Haha!" Nou, oh wat zijn we grappig! Dat soort "grapjassen" luisteren vervolgens niet als je wil uitleggen wat het dan wel is...

Quote from: ben on March 10, 2012, 19:43:51
Grappig, maar niet erg professioneel!!!!
Klopt.... maar professioneel vliegvissen (als beroep dus) is helaas voor zeer weinig mensen weggelegd! We moeten het ook niet belangrijker maken dan dat het is ;)

Hilco

ik vind het juist heel knap uit gebeeld in een film hoe dom soms de opmerking is  "ga je vliegen vangen dan?"

sarcasme....... 8)

Rossie69

Quote from: Plantje on March 11, 2012, 07:10:23
Ben ik de enige die dit niet bijzonder grappig vindt?
Het flauwe is dat ze precies dat benadrukken wat de meeste "grapjassen" die vliegvissen niet kennen zeggen:" Vliegvissen? Haha! Ga je dan vliegen vangen? Haha!" Nou, oh wat zijn we grappig! Dat soort "grapjassen" luisteren vervolgens niet als je wil uitleggen wat het dan wel is...
Klopt.... maar professioneel vliegvissen (als beroep dus) is helaas voor zeer weinig mensen weggelegd! We moeten het ook niet belangrijker maken dan dat het is ;)
Rudi ja denk het wel ja dat je de enige bent.
;D

Plantje

Quote from: Hilco on March 11, 2012, 09:44:43
ik vind het juist heel knap uit gebeeld in een film hoe dom soms de opmerking is  "ga je vliegen vangen dan?"

sarcasme....... 8)
Zou kunnen dat het sarcasme is, omdat ze die domme opmerking herkennen.

Maar inderdaad...ik zal wel de enige zijn.

Rossie69


Plantje

Inderdaad. Smaken verschillen gelukkig!

Gert

Quote from: Plantje on March 11, 2012, 07:10:23
Ben ik de enige die dit niet bijzonder grappig vindt?
Het flauwe is dat ze precies dat benadrukken wat de meeste "grapjassen" die vliegvissen niet kennen zeggen:" Vliegvissen? Haha! Ga je dan vliegen vangen? Haha!" Nou, oh wat zijn we grappig! Dat soort "grapjassen" luisteren vervolgens niet als je wil uitleggen wat het dan wel is...
Klopt.... maar professioneel vliegvissen (als beroep dus) is helaas voor zeer weinig mensen weggelegd! We moeten het ook niet belangrijker maken dan dat het is ;)

Nee hoor, je bent niet de enige. Alleen ben ik het dan weer niet met jouw verdere uiteenzetting eens.
Ik vind het gewoon een flauw filmpje. En "niet professioneel" slaat volgens mij op hoe het filmpje is gemaakt, en niet op het vliegvissen zelf.

Groet,
Gert (die ook maar weer eens op zoek gaat naar een leuk filmpje)

Plantje

Quote from: Gert on March 12, 2012, 12:52:27
En "niet professioneel" slaat volgens mij op hoe het filmpje is gemaakt, en niet op het vliegvissen zelf.

Groet,
Gert (die ook maar weer eens op zoek gaat naar een leuk filmpje)
Ach natuurlijk! Zo had ik er nog niet over nagedacht!