8e editie Snoektoer, in combinatie met Forumdag de Ruigenhoek en Tour de OV 2018

Started by Gert, October 06, 2018, 21:52:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

MarcelN

Misschien hebben ze geen regenkleding?
Ik laat mij niet wegjagen ook al sta ik ergens anders, laat het maar stormen en hard stromen tussen de dammen 8)

Joost S.

Ik lig al een week plat. Spit. Al 2de forumdagje die verziekt wordt door mijn rug. Vorige keer, ovm dagje, na een uurtje afgehaakt en dag erop geopereerd en drie maanden er uit gelegen.

Dus het weer maakt me niet uit, maar ga gebukt door andere omstandigheden. Had wel oppas voor de hond inmiddels, pfffff.... ziek van.

Echt een onverwachts minikuchje onder de douche, een week later en kan nog amper lopen. Niet normaal.

Vind het heel jammer dat ik niet kan en tof dat er dergelijke dagen georganiseerd worden. Wens alle deelnemers dan ook veel plezier.

:)

Herman

Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

jo flyfishing

Allez, Iemand moet de Belse eer komen verdedigen, als Gino niet kan.

Tot Zaterdag.
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

Gert

Jammer Gos, jammer Joost en jammer Richard.

Jo, welkom, leuk dat je erbij bent.

En wie weet krijgt iedereen die nu niet kan een herkansing als het een geslaagde dag wordt.

Gert

Zoals het er nu naar uitziet zijn we met 16 man. Dus de prijzen zijn sowieso nog niet verdeeld.

peter

Het weer ziet er ook positief uit op dit moment voor een gezellige dag samen
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Gert


Get!em

Quote from: peter on November 27, 2018, 18:04:53
Het weer ziet er ook positief uit op dit moment voor een gezellige dag samen
Huidige verwachting voor zaterdag: Zwaar bewolkt en druilerige regen met wind van 7m/s vanuit het zuiden.


Ik zit overigens mee te lezen. Ik ontvang vandaag mijn (eerste) nieuw gekochte hengel #4/5 met mogelijk een paar vliegen. Heb verder geen kennis van vissen op forel en op putjes. Moet dus nog eea leren. Is daar uberhaupt gelegenheid voor of is de strijd zo hevig...  8)
Snoekstreameren kan ik wel met mijn #9, maar ik lees in dit topic niet terug of dat nog doorgaat. Nog even met de vrouw overleggen of het kan en mogelijk dat ik mij morgen aanmeld.

Gert

Niet dat het vissen bijzaak is, maar zo'n dag is vooral gezelligheid, bijkletsen en ervaring uitwisselen Geth'em, en daarbij zijn er ook nog mooie prijzen te winnen.
Tuurlijk gaat dat snoekvissen nog door! Staat toch ook niet dat het niet door zo gaan  ;)
Dus je bent van harte welkom. Ook voor het forelvissen zijn er vast wel een paar die je op weg willen helpen. Daar doen we het juist voor!

Groet,
Gert


Get!em

Dank voor het antwoord.
Ben nog even in afwachting van mijn hengel (de bezorgpieten bij PostNL maken er weer eens een rommeltje van  ::hulp::).

Vanavond weet ik meer.

vdKaa

Goedenavond heren,

Ik had me heel erg verheud op deze forumdag bij de Ruighoek. Er is een dierbare oude dame overleden die net geen 100-jaar is geworden en Zaterdag is de crematie. Ik moet Zaterdag dus eerst naar een crematie om afscheid te nemen. Omdat de crematie in de ochtend is hoop ik in de middag bij jullie aan te kunnen sluiten.

Groet,
Johan
Fouten zijn kansen om iets te leren

Gerrit59

Door gezondheidsomstandigheden moet ik me helaas afmelden voor morgen.

Gerrit

HappyFisherman

Shit Gerrit! Dan moet ik maar in m'n eentje die kant op knallen...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Herman

Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Get!em

Quote from: Get!em on November 29, 2018, 11:13:45

Vanavond weet ik meer.
Dus niet helaas.

PostNL is niet in staat om mijn hengel vandaag (vrijdag!) nog te bezorgen ::wtf::  Hij zou dinsdag bezorgd worden, maar het lijkt erop alsof sinterklaas PostNL voor zichzelf heeft geclaimed.

Ik sluit een andere dat wel aan.

Marco B

Kom net behoorlijk brak thuis en hoop dat het morgen beter is. Zo niet ben ik bang dat ik morgen ook verstek moet laten gaan. Ik wacht het nog even af. :(
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

Gerrit59


Koen


Gert

Johan, dat is begrijpelijk. Hoop je later op de dag toch nog te zien.

Toppie Gerrit!
Ff doorbijten Marco!



Get!em

Quote from: Gert on November 28, 2018, 18:10:02

Dus je bent van harte welkom. Ook voor het forelvissen zijn er vast wel een paar die je op weg willen helpen. Daar doen we het juist voor!

Groet,
Gert

Ik ben er toch bij, in de ochtend en lunch. Ik ga voor het forel vissen leren. Als ik een hengel kan lenen dan zou dat T mooist zijn. Ander kan ik er een huren van Rick heb ik begrepen.

Zijn er nog andere details dan in de openingspost waar ik rekening mee kan/moet houden?

Gert

Leuk Gerben!

Ik heb je PB beantwoord - ik heb wel een goedkoop Aliexpres hengeltje te leen, maar is een #4. Misschien iets te licht.

Gert

Net even Buienradar gecheckt. In Utrecht gaat het vanaf 13:00 uur regenen, maar begint pas om 15:00 uur wat voor te stellen. Temperatuur ca. 10 graden en dat geeft met een ZW 3 tot 4 wind een gevoelstemperatuur van ca. 8 graden. Uiteraard 's morgens ietsje kouder, dit geldt vanaf 11:00 uur.

Marco B

Helaas Gert.  Heb de hele nacht liggen spoken en moet uiteindelijk vandaag aan me voorbij laten gaan. Volgende keer beter (hoop ik).
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!