aanslaan.

Started by Arjen, April 20, 2011, 22:36:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hendri

aanslaan? met een droge vlieg je hengel liften na dattie genomen wordt moet vaak al genoeg zijn toch.
zo blijven ze bij mij namelijk wel plakken. ;)

Henry

Je gebruikt toch niet stiekem seconde lijm ?

Gert

Quote from: Henry on June 15, 2011, 16:34:33
Je gebruikt toch niet stiekem seconde lijm ?

Henry, je snapt het nog steeds niet he? Je moet tweescondenlijm gebruijken! ;D

Henry

OOOOHHH vandaar...ik gebruikte nog steeds die een seconde vandaar dat er niks blijft plakken bij mij.








Ik zal het zelf maar zeggen..Dom geboren en nooit goed opgelet. Vandaar de verkeerde lijm.

Maar eeh vandaag toch nog even een tiental voorntjes weten te plakken.Hadden er veel meer kunnen zijn als ik die twee seconde lijm maar bij me had.

Gert

Oke, dus het lukt je wel!
Zelf heb ik vanavond gewacht met aanslaan vanaf het moment dat de kerkklok half negen sloeg totdat die half elf sloeg. Sterker nog - ik heb helemaal niet aangeslagen, want daar was geen reden toe. Stond met een sponsvlieg op karper, maar die zaten net te ver weg. Een keer kwam er eentje in de buurt, maar toen kwamen er net een paar ganzen de hoek om zwemmen en was het over. En een andere keer moest ik m'n spons wegtrekken voor een visdiefje die het erop gemunt had....

Henry

Ja het aanslaan lukt me wel. Nog wel vaker mis dan raak, Maar daar zal ook wel verandering in komen.

Dit is altijd , de vis die je wilt pakken zwemt net een metertje te ver ;), mag niet nog meer generaliseren maar is net als met vrouwen degene die je graag tot je wilt nemen zijn ook net onbereikbaar en vaak meer dan een metertje ;)
Hou het voorlopig even op Voorn ipv karper , Zag wel een pracht baars jagen, maar uiteraard geen mini streamertje voor handen. Denk dat die rond de 40 cm zat. Weet nu ongeveer waar die zich bevind dus morgen even spelen met wat gekke dingen .en van de week als het even mee zit dat ding op die baars loslaten.