gezocht. deelnemers voor diverse workshops op het vliegbind en vis evenement.

Started by fly only, August 30, 2013, 20:58:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fly only

zoals jullie gelezen hebben in de nederlandse vliegvisser heeft Weight Forward een evenement op 28 september a.s.
Ten behoeve van onze workshops zoeken wij nog extra deelnemers voor diverse workshops.
Kijk even op onze website  voor meer inhoud. En bekijk het artikel nog even in het najaarsnummer van de vliegvisser.
Graag tot ziens in zoetermeer.

Groet,
Ad.
Het vliegvissen, wil ik niet missen.

Plantje

Misschien even volledig URL er bij zetten.

En het kan natuurlijk altijd handig zijn een beetje te noemen wat je in gedachten hebt en wellicht mensen direct aanspreken.

fly only

binden, vissen, werpen, visrokerij en stands van retailers. Nogmaals lees de vliegvisser.
Er zijn nog enkele plaatsen vrij voor de workshops.

Kijk op : http://www.weight-forward.nl/vliegvisevenement/
Het vliegvissen, wil ik niet missen.

Plantje

Bedankt voor het toevoegen van het URL.

Volgens mij kun je niet aannemen, dat alle forumleden hier ook lid zijn van VNV ;)

fly only

Het vliegvissen, wil ik niet missen.

Heintje Davids

Net terug van het vliegvisevenemt van de jubilerende vereniging Weigh Forward in Zoetermeer. Compliment voor een leuk georganiseerd gebeuren en ik heb me dan ook uitstekend vermaakt. Naast wat leden en oud-leden van hier (Perry, Rob van H, Bert K. en nog een aantal anderen), ook veel mensen van mijn eigen kluppie aangetroffen wat ook altijd leuk is. Zeker als je net als ik daar hooguit maar 1x per 4 jaar komt. Prachtig weer, een paar leuke stands en veel hengeltjes om even uit te proberen.
Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.

fly only

Goed om te horen Heintje!
Tot volgend jaar. Of anders over 5, naar een volgend lustrum.

Groet,
Ad.
Het vliegvissen, wil ik niet missen.