czech nimf haken welke?

Started by jelle, March 09, 2011, 20:10:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jelle

ik ben door mijn nimfhaken heen de TMC 2487 #12
welke haak is volgens jullie het best geschikt voor de czech nimf??
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

Gunther

Probeer eens de Matzo Shrimp Barbless of de Hanak H 300BL.

Succes

Sieger

De Matzo's zijn inderdaad prima en niet zo prijzig....


Sieger

jelle

de prijs valt inderdaad nog wel mee.
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

A{b}r{a}xa{s}

mijn ervaring met Matzo barbless haken is dat ze soms wel erg makkelijk lijken te buigen....
'k heb ze allemaal weggedaan

jelle

Quote from: A{b}r{a}xa{s} on March 09, 2011, 20:39:21
mijn ervaring met Matzo barbless haken is dat ze soms wel erg makkelijk lijken te buigen....
'k heb ze allemaal weggedaan
welke gebruik jij dan
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

A{b}r{a}xa{s}

shrimp haken, heb ik momenteel alleen een 'merkloos' type van, in bulk gekocht...wel met weerhaak trouwens

Rene V.

Rien Rotfusz uit Delft heeft ooit een cursus gehad van die Tjechies nimf gozer.Verkoopt vast ook die haken.Even bellen.

Groet Rene V.

Sieger

Maar onze eigen sponsoren verkopen ze ook... kijk daar ook eens zou ik zeggen...


Sieger

Rossie69

ja dat zijn mooie en ook al wat zwaarder.

heb een proef monster gehad.
mooie haak Evert

Troutbuster

B110 Grubber van Kamasan!!
mooie, goede sterke haak en prima geschikt voor Tsjech Nymphen (en ook voor allerlei shrimp patroontjes en buzzers voor diep water!!)

Jan.
"Petri Heil"


Joop de Vries

Knapek, een fantastische haak voor dat tsjechnimfen. Zeer scherpe lange weerhaakloze haakpunt. Op één of andere manier geen last van losschieters. En omdat dat Tsjechnimfen toch alleen maar gaat over veel vissies vangen ook snel onthaken zodat snel daarna de drie nimfjes weer onder de hengeltop in het water gepleurd kunnen worden.


Beetje ironisch bedoeld hoor. Maar die knapekhaken zijn top voor nimfen. ;)

T.L.
Joop

A{b}r{a}xa{s}

knapek, die kende ik nog niet, van wat ik zo kan vinden, zien die er ook niet verkeerd uit

Gunther

Heb gisteren voor het eerst met een Tiemco SPeeR point nymphhook gevist (TMC2499SP-BL #6) in een tubefly.
Gevangen een beekforel van 40 cm was wel een heftige dril haak heeft het perfect gehouden en liet zich zonder problemen en/of schade weer verwijderen.