The Fish & The Fly 4 Streamers

Started by Ron, January 19, 2013, 17:29:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fly only

Kun je die film niet delen via een "cloud"? wetransfer bijvoorbeeld?

groet,
ad
Het vliegvissen, wil ik niet missen.

Johan

Is er iemand die mij aan deel 3 kan helpen?

johan

gbrinks

idd deel 3 kan ik nergens vinden....

grt

vliegvisgek

klopt deel 1,2,4 staan gepost deel 3 die ik heb had ik gekregen van iemand maar helaas niet te branden dikke kras
zal mijn neefje vragen of die hem heeft  ;D ;D

gbrinks


vliegvisgek

gerard je hebt pb als ik straks terug ben uit belgie van de beurs  ;D ;D ;D ;D

gbrinks


fly only

Zijn er nog heren die ook posten? kan namelijk niks meer vinden op het usenet  >:(
Het vliegvissen, wil ik niet missen.

vliegvisgek

staat er gewoon op van de week nog binnegehaald ;) ;)

harry

ik kan deel 3 ook niet te pakken krijgen :(

vliegvisgek

deel 3 is er wel maar moet je effe zoekn bij newsgroepen binschearch of nzb index enzovoort  ;) ;)

jur606

1&2 binnen gehaald gisteren 3/4 nog niet gevonden

Patrick(WF)

Kan 3 ook niet vinden. En 4 wel, maar tekort reparatie bestanden.
Groet Patrick

Beertje

#38
Ik heb er geen verstand van. Dat downloaden van films.Maar ik vond dit,is dit wat?

http://www.general-files.com/files-t/the-fish-the-fly-3-terrestrials-fishers-ir/
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

mertens63

The Fish & The Fly 3 Terrestrials Nu ook in mijn bezit
Mooie films alle 4..

GREETZZ

vliegvisserdorian

#40
zooo ziet er supervet uit! Weet iemand toevallig of er een torrent beschikbaar is ergens?  Dan kan ik hem namelijk op een makkelijke manier op nm nas krijgen om hem zo op de tv te kijken anders door bv nieuwsgroepen ofzo kost het wat meer werk ::fluiten::


edit: heb toch maar iets over dat nieuwsgroepen gelezen maar ik snap er nu nog minder van als daarvoor :P

vliegvisserdorian

Quote from: fly only on January 24, 2013, 20:06:39
Kun je die film niet delen via een "cloud"? wetransfer bijvoorbeeld?

groet,
ad

Ik denk niet dat er iemand zit te wachten om 6gb te uploaden... dat gaat namelijk heel wat uurtjes duren, als ik hem had had ik hem wel voor je/u geüpload maar zoals hierboven ben ik ook nog op zoek :(

MarcelN

Via nieuwsgroepen heb je complete films binnen in 5-10minuten, je moet wel een payserver account hebben, er zijn zelfs gratis test servers, wel zo makkelijk voor die éne film :P
http://www.binaries4all.nl/forum/index.php/board,8.0.html?PHPSESSID=f3e09d636680a94a5f970182ac011027
Hier staat genoeg leesvoer hoe of wat....

vliegvisserdorian


vliegvisserdorian

Jeej het werkt :D :D :D dankjewel Marcel, en het is inderdaad ook nog redelijk snel ook, 8Mbit/s "0d 1h 28m left" ::top::