Welkom Zenith

Started by Vliegvissers.nl Team, September 13, 2016, 21:57:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Zenith welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Zenith

Hallo allemaal

Ik ben Frank 45 jaren jong en woonachtig in het mooi Brabant.
Mijn 2 grote hobbys zijn natuurlijk vissen en taekwondo.

Mijn vis "carriere" ziet er een beetje als volgt uit:
Als kleine jongen natuurlijk het bekende voorntjes en baarsjes verhaal. Maar na mijn eerste karper vangst was ik helemaal verslaaft aan deze vis. Deze heb ik dan ook in binnen en buitenland bevist voor een groot aantal jaren.

Ik begon me echter steeds meer te storen aan het gesleep met al die spullen en ook het gedrag van mede "vissers".

Daarom heb ik de overstap gemaakt naar het roofvissen. Mijn voorkeur gaat hierbij uit naar de snoek. Deze heb ik inmiddels op bijna alle manieren mogen vangen. Er bleef echter nog een manier over en dat was op de vlieg.
Dus heb ik de stoute schoenen aangetrokken en les genomen en wat materiaal aangeschaft.
Inmiddels al de nodige vangsten gedaan en verslaaft aan deze mooie manier van vissen.

peterf

Frank, welkom en veel vis en leesplezier.
Peterf

Raymond

::wtf::

Gerrit59

Frank, welkom op dit forum.

Gerrit

FSCHAMP

 ::welkom:: Frank en veel leesplezier hier op het forum
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

lambert63


HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Jan Damman

 ::welkom:: hier op het forum.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.