Fête de la Pêche à la Mouche (Charleroi - België)

Started by DocSalmo, January 08, 2013, 12:03:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arjan Maat

Quote from: marc on January 27, 2013, 22:19:26
bij den fario jan & Bigarré kon je koopjes doen ,de rest was aan de prijs; bij fishbone paar duidelijke vragen gesteld ,alleen vage antwoorden gekregen . houd het op voor deze brave ziel . Koop mijn spullen wel bij vriedelijker handelaar.
beurs had heel weinig nieuws te bieden ,daarom sla ik in het vervolg wel eens paar keer over.
my 2 cents
grt marc

Hallo Marc,

Jammer dat ik je gemist heb, of we hebben vergeten om ons aan elkaar voor te stellen, ik heb dit jaar voor het eerst aan deze beurs deelgenomen en moet zeggen dat ik samen met Pieter Bas en mijn dochter ter ondersteuning voor de Franse taal heel veel schik heb gehad. Nieuw was denk ik dat je met 4 verschillende Loop Cross S1 hengels bij mij kon werpen, dan had ik je ook kunnen vertellen dat over een paar maanden de blanks van de Cross hengels op de markt komen. Misschien is dat gezien je vragen bij Fishbone mss wel nieuwe en welkome info. Gelukkig heb ik wel aan groot aantal andere forum leden mogen verwelkomen en kan nu een ieder een gezicht op een naam plakken ;-)

TL Arjan