Gelukkig hebben we de beelden nog!

Started by Inderk, March 30, 2013, 20:49:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Inderk

Iedereen geweldig bedankt voor jullie aanwezigheid!
Dat heeft het forumdag weer tot een succes gemaakt.
Els en Fred wil ik nog in het bijzonder bedanken, want zonder jullie had ik het niet gered.!!
Verder wil ik jullie bedanken voor het fantastische geschenk dat ik heb mogen ontvangen uit de handen van een gastvisser die Weerwolf had meegenomen.  ;)

Rossie, Bram en Hendribedankt voor de lekkernijen die jullie hebben meegenomen.
Heerlijk!!!!

Bij deze een paar foto's die tussen de bedrijven door heb kunnen maken.



















Lijntje komt er niet zo strak uit!!






































"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Sieger

Mooi Beeldverslag van de dag Henk... Dank je!


Sieger

Beertje

Mooie reportage Henk.Ook mooie winterse sfeer plaatjes in de lente ;D
Henk nogmaals bedankt voor de organisatie en natuurlijk je companen Rossie,Els en Fred ik weet niet of er nog iemand meer was, maar in ieder geval Allemaal bedankt.Natuurlijk ook dank aan de sponsor die de presentjes terbeschikking gesteld heeft.
Ik zou zeggen graag tot een volgende keer.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

DMeijer

Mooie foto's Inderk!

Pfff, dit was voor mij de eerste visdag en een lange dag geweest. Ben voor het eerst weer echt fysiek bezig geweest sinds 31 december vorig jaar. De operaties, griep en bacteriële infectie waren een aanslag op mijn fysieke gesteldheid geweest, heb ik vandaag nogmaals gemerkt. Gelukkig had ik vandaag veel aanspraak van en gezelligheid met de forumgangers van Vliegvissers.nl. En in het clubhuis van de visclub was het aangenaam warm! En de catering was toppie!
Nee, helaas heb ik niks gevangen EN heb ik het niet koud gehad in het water. Had meer last van de koude noordenwind, dat soms sneeuw meewaaide. Donderd allemaal niet ... ik ben weer lekker aan het vissen geweest, heh!

Natuurlijk moet ik ook  Henk Huising, Fred Ruben en zijn vrouw Els bedanken voor de geweldige verzorging van deze forumdag!
O ja, moet ook vermelden dat ik zeer leuke "bijspijker" les in casting heb gehad van Warner Veldhuis. En gôh, wat is dat een mooie vliegenlijn, dat evotec 140, dat werpt als een speer zonder rambo-power te gebruiken.

devliegvisser

Mooi foto's Henk en bedankt voor de prachtige dag. ::goodjob:: Ben jaloers op jullie unieke plek. En Dick geen kracht en inderdaad een mooi lijntje.
Gr
Warner

Arie de Vries

Henk dank voor de foto's, de familie gelooft nu ook dat je in de winter vissen kunt
Groet, Arie

Jan Bruins

Henk,  mooie plaatjes  ::klappen::

Nogmaals dank voor de organisatie en natuurlijk ook voor Fred & Els  ::top::

Was weer een leuke dag waar we met een goed gevoel op terug kunnen kijken.
I don't drink water, fish f*ck in it...

Sieger



Sieger

R.S.N Flyfisher

Mooie foto's Henk, nogmaals dank voor goeie organisatie!

R.S.N Flyfisher

@Sieger, geinig filmpje van ome Henk!  :P

Gerrit72


Mooie film Sieger Spielberg!

Henk wat een topdag & mooie foto's!
Bedankt man.
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Joost S.

#11
Ziet er gezellig uit, maar het was toch wel koud vandaag denk ik he?

Alleen ik snap iets niet, zoveel fotos, en niet 1 met een vis. Is er zo slecht gevangen mannen?


Edit

Oh, ik zie net de fotos van gerrit in het aanmeldtopic.

Ok, mooi hoor. Ik kan niet wachten om een dagje mee te gaan.

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Youri

ziet er goed uit mensen, hopelijk hebben jullie buiten een mooie dag ook nog lekker gevangen.


mrproper


mrproper


Gerrit72



William, mooie impressie van deze gedenkwaardige dag!
Mooi fotowerk, leuk die foto's van de barre omstandigheden bij de vogelput.

::goodjob::
The only difference between men and boys is the price of their toys.

weerwolf

Ook ik heb me prima vermaakt, weinig gevist maar veel mensen gesproken en ge OH.


Weet niet wat julie ervan vonden maar door de kou vond ik het juist leuker.......mensen kwamen vaker uit het water en voor mijn gevoel stonden de mensen ook vaker op de kant te praten ed. Er waren ook steeds mensen aanwezig met het werpen......ja gezellig daggie.




Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

johannes


vliegvisgek

mede vliegvissers allen dank jullie wel was top mooie foto,s en gewoon zekers 2014 overdoen desnoods eerder haha
::goodjob:: ::goodjob:: ::goodjob:: ::goodjob:: ::goodjob:: ::goodjob:: ::goodjob:: ::goodjob:: ::goodjob::

weerwolf

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Bone F

Leuk om de Baggelhuizen weer eens terug te zien. Ik heb nog veel goede herinneringen aan de "Pinkster" ontmoetingen daar van/voor leden van de Nederlandse vliegvisverenigingen. Zou mooi zijn als deze vergane traditie weer in ere hersteld wordt! Zo te zien rukt "de wereld" steeds verder op naar deze prachtige lokatie :(

Raymond

Altijd leuk zo'n dag, alleen helaas voor mij gewoon echt te ver rijden voor een dagje... :(

Maar een mooie impressie door de foto's!  ::duim::
::wtf::

gbrinks


hendri





















iedereen enorm  bedankt voor de gezellige dag, en uiteraard voor de uitstekende organisatie!
ik heb het enorm koud gehad, maar op en top genieten!
kijk het voordeel van geen gevoel meer in je koude voeten is gewoon dat je ook niet meer voelt dat ze koud zijn.  8) 8)

ook heb ik nog een paar foto's gemaakt, niet te veel, want ik ben altijd veel te druk met vissen.
met de werptrainingen heb ik niet mee gedaan, maar nog wel een paar tips van jeroen ontvangen, waarvoor nog grote dank, want dat scheelt gewoon weg een paar meter per worp!

ook grote complimenten aan rossie, zonder de apps en de rossie killer van hem was ik op nul blijven steken. dus al met al toch ff 5 vissies gevangen.

ik zeg, rap weer een keer naar baggel, want zon duikboot wil ik ook nog ff vangen, wel 1 gevoeld maar niet geland.