snowbee prestige waadpak

Started by vliegvisgek, March 21, 2011, 20:45:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vliegvisgek

heb een vraagje aan de experts ik zag op de forumdag medere mensen met een snowbee waadpak (stockingfoot) dus geen laars en wilde eigenlijk weten waar men die gekocht heeft wilde eigenlijk ook zo,n pak halen mike(hooked on the fly) heeft ze helaas niet meer en wat kosten ze ongeveer ook wel handig dank je alvast mede forummers ::)

Sieger

Hoi Jeroen,

Ik weet dat Albatros inmiddels de importeur is geworden van Snowbee... de vorige kreeg het  niet meer helemaal voor elkaar..

Kan zo 123 geen winkel of prijs vinden... Misschien kunnen ze je daar helpen

http://www.hengelsport.com/product-nieuws/1210-albatros-haalt-qsnowbeeqde-vliegvisgigant-binnen


Sieger

Useless

Peeters heeft ze volgens mij. Kosten rond de 200 en een beetje.

harlin

Verschillen kunnen onderling nogal flink verschillen.
Hoorde zondag van iemand die een ander pak moet hebben dat het verschil €110 was op het zelfde pak.
De 1 was in Heiloo, de ander in Oldenzaal. ;)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Gert

Ik heb de mijne een paar jaar geleden bij Peeters gekocht, inclusief schoenen voor ca. 200 Euro. Ik was er zaterdag niet, dus ik weet niet of het dezelfde is als waar de rest in liep.

vliegvisgek

al vast bedankt voor de reacties en jij de prijzen verschillen wel heel erg van 150 vertelde zieger me tot wel 220 euro maar 169,00 goedkoper kan ik ze nog niet vinden en hoor dan wel dat het een goed pak is voor die centen alvast bedankt  ;)

Useless

Kijk anders ook eens naar de pakken van Vision. Ik heb zelf een aantal jaren een Vision Extreme gebruikt, of beter gezegd misbruikt en het heeft jaren geduurd voordat het pak echt de geest gaf. Ik moet nog maar afwachten of mijn huidige Simms hetzelfde aankan.

peterf

#7
Is dit wat?
http://www.taimen.com/mt/product_info.php?products_id=5380
Peterf

Verzendkosten maar
Kosten voor een zending UPS/EMS
Europa UPS (Speciaal**) - 9.99 Euro

vliegvisgek

vision heb ik nu al en een scierra pak maar wilde eigenlijk een snowbee ziet er goed uit en schijnt ook goed te zijn en peter schoenen heb ik al van simms en die zijn perfect maar dank je in ieder geval maar ik heb geduld hoor simms pakken zijn me te duur omdat ik denk ik daar voor te weinig waad of bellyboat vis  ;)

weerwolf

Volgens mij heeft Wilco een Taimen en is hij er blij mee.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

vliegvisgek

oke dat kan zeg ook niet dat er iets mee mis is maar wil de snowbee of een scierra cc6 maar nogmaals heb geen haast ;D

catchem

Quote from: peterf on March 22, 2011, 14:10:39
Is dit wat?
http://www.taimen.com/mt/product_info.php?products_id=5380
Peterf

Verzendkosten maar
Kosten voor een zending UPS/EMS
Europa UPS (Speciaal**) - 9.99 Euro

Mijn ervaring is dat ze alles boven de 50 euro met UPS verzenden. Wel de poolse posterijen aanklikken anders betaal je nog die 9.99

A{b}r{a}xa{s}

Jeroen,
wat mij ook goed bevalt is een waadbroek van Scierra.
Wel even opletten dat je niet te ver 't water in stapt. ;)
Maar zomers een stuk minder warm dan een heel waadpak.

vliegvisgek

daar zat ik eerst ook aan te denken maar ik ken me zelf dan loop ik zonder erg (fanatiek) er net effe te ver in en dan ?":><:"?":><:"{ nee goed bedoelt maar denk niet wat voor mij maar toch bedankt anders kijk in mei gelijk effe in denmark

hendri

en euh jeroen, je bent net als mij ook de langste niet, dus das ook wel nadeel met waadbroek denk ik. kijk als sieger er met zn lange stelten aankomt, die kan een broek een meter langer bestellen. das idiaal dan zon waadbroek. nee doe mij maar een waadpak tot net over de tepels. haha
(strak onder de kinne) 8) 8)

vliegvisgek

zomers heeft bas wel gelijk dan is een broek toppie maar dan loop ik er ook gerust in de korte box maar nogmaals ik heb nu een aantal links bekeken en de snowbee komt wel goed uit de bus voor die centen echter kan ik van een bekende een nieuw pak over nemen van patagonia dus die wil ik zondag wel effe bekijken vraagt hij 200 voor nieuw (nooit gedragen)

Rossie69

ja een dikke ruft zeker in gelaten.
scheelt is verjaart of zit nog in de stock vast ;)

ben benieuwd

vliegvisgek

nee henk pak is nieuw maar past me niet helaas maar koste hem 400 euro en ik mocht hem voor 200 hebben maar ja als die niet past heb je er weinig aan he (maatje had meer geluk )die kocht hem nu dus ik moet er nog steeds 1 hebben extra dan he ;)


vliegvisgek

mooi pak henk maar wil graag een gewoonpak ademend dus geen neoprene die heb ik wel maar zweet me helemaal zelfs winters de pleuris in zo,n pak wil de oude bewaren alleen voor de bb en de nieuwe voor het zo waden henk ben al rustig aan het kijken heb geen haast want heb dus 2 pakken  maar de neoprene is me zekers nu te warm zweet zweet :P

Rossie69

wha krimpt onze kont wel van he ;)

vision dan ?

vliegvisgek

vision heb er wel 2 gezien de zip en nog een maar best wel prijzig denk dat ik deze week effe naar van benthem rijdt of handy als hij al los is en zach de snowbee bij benthem en handy had hele mooie pakken van airflo hoorde ik zip dus makkleijk met pissen henk  :P

en anders kijk ik wel in denemarken eind deze maand gaat ik ook heen voor 1 weekje ;)

vliegvisgek

en vandaag van diverse vissers gehoord dat de scierra cc pakken ook top zijn iemand daar ervaring mee ;)

Rossie69

nee nog niet.
maar zoek ook nog jeroen.

ga ff meedoen.

zoeken dan he.

als ik het niet vergeet.

vliegvisgek

cc6 hoorde ik dat ie inderdaad goed zit en de rits nog niet lekt maar die gene heeft hem pas 6maandjes maar pak kost 325 euro neem aan dat ie dan wel goed moet zijn toch ::)