Visma 2013

Started by Troutbuster, March 01, 2013, 20:03:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Troutbuster

Zo,

Om maar weer eens een positieve posting te herhalen,

Vandaag een dagje Visma gedaan en.....
Wat een gaaf dagje!!

Het was weer eens een ouderwetse beursdag met een groepje gelijkgestemden (Bronco Billy "Peter" , Eddy, Boy en Jo Douven helemaal uit Zuid Limboland)

Wederom was het voor vliegvissend Nl niet veel soeps, maar de stands van Fly Supply en Kees Hamelink, maakten veel goed!

Bekenden gezien?? jawel!!

Eind van de ochtend bijna "dood geknuffeld"  door Rob van Halteren, even verderop liep ik Sieger tegen het lange lijf (en betrapte hem dat ie "vreemd" aan het gaan was!!) ;) ;)

Lure&Emerger leden, Rinus van Belzen ("werkzaam" op de stand bij Hamelink)  Walter, Peter, Gerrit, Rob, Marc, en een "vers" nieuw lid van L&E

Al met al een heerlijk dagje Beurs en afgesloten met een zalig Ierse halve liter!!

3 dagen Visma maar??
"Less is more"  ;)

Gr

Jan
"Petri Heil"


Raymond

Mooi zo, Jan, dat is dan alvast een mooie opwarmer voor het nieuwe seizoen!  :D
::wtf::

Willem

Mooi dat jullie een leuke dag hebben gehad daar!

Ben ook even geweest vandaag. Het was inderdaad niet veel, maar de twee genoemde zaken maakten veel goed. Heb weer wat leuke bindspulletjes kunnen kopen, en eindelijk een mooie doos gevonden voor de snoek- en baarsstreamers, namelijk deze: http://img.pecheur.com/boite-mouche-scierra-clear-seal-master-slit-foam-z-813-81375.jpg

Perfect koffertje voor het grovere werk, en voor die doos wilde ik wel 30 euro neerleggen, erg blij mee!

Leuke is dat ik na elke beurs thuis kom met een stapel roofvisspullen en een beetje vliegvis. Dit keer nada roofvis, alleen maar vliegvisspullen. Goed he  :P ;D


Beertje

@Jan,ik vind het toch wel bizar,€10,-voor toegang; €12.50 voor parkeren.Ik denk dat de visma zo langzamerhand maar eens moeten uitkijken naar een andere lokatie.€12.50 voor parkeren,zijn ze daar gek geworden in Rotterdam.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

harlin

Quote from: Troutbuster on March 01, 2013, 20:03:16
Zo,

Om maar weer eens een positieve posting te herhalen,

Zo, weer een herinnering aan een brok ellende. :o  ;)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Troutbuster

Quote from: Beertje on March 01, 2013, 21:43:14
@Jan,ik vind het toch wel bizar,€10,-voor toegang; €12.50 voor parkeren.Ik denk dat de visma zo langzamerhand maar eens moeten uitkijken naar een andere lokatie.€12.50 voor parkeren,zijn ze daar gek geworden in Rotterdam.

Ja Jan, je hebt wat dat betreft wel een beetje gelijk
Ik heb mijn intre en uitrij ticket online geregeld en dat scheeld een paar Euro's maar toch.

Desalniettemin wel een gaaf dagje beurs gehad, want wees eerlijk, leg € 22,50 op een tafeltje achteraf in een schimmelig donker onbeduidend lokaaltje met hier en daar een vliegvisser/binder, en dan vraag ik af, wie loopt er hard weg??

Gr

Jan
"Petri Heil"


Freek

Ik ben gister ook geweest! Was voor mij wel leerzaam, direct lid geworden van de VNV en een heele tijd dar gestaan voor tips. Uiteindelijk met een berg informatie, 40 eurootjes aan bindspullen en een paar vliegjes van de VNV mannen naar huis gegaan. Ook kwam ik Rob van H nog tegen toen ik tussen de bindspulletjes aan het zoeken was. Ik herkende hem van een foto die ik vast ooit ergens hier voorbij had zien komen haha!

aalbrecht

zo weer terug even lekker geweest div mensen gezien en gebabeld .nog wel wat uigegeven .maar niet veel hopelijk zit er nog wat in het vat aan sponzering voor ons wedstrijd team .zou leuk zijn nog 1 er bij groetjes aalbrecht
vliegvissen is een passie

jur606

ben vandaag even samen met mijn zoon geweest.
goed bevallen (heb de auto op SLinge gezet een P+R bij gebruik ov chip gratis parkeren (dus voor 4 euro klaar heen en weer met 2e en gratis parkeren :P)
de rest hoop bekenden gezien van roofvissen en vliegvissen.

Heb op zich wel genoten niet super veel vliegvis spullen maat toch wat gevonden.

zoon in actie:

Sieger

Vrijdag mijn 1e gedaan... ;)

Heb er een blogje over gemaakt....

Sieger's nieuwe blog: De 45e VISMA, mijn 1e..... http://t.co/zZBgSt0RcI




[attachment deleted by admin]


Sieger

Roy Simons

Leuke plaat Sieger, ik moest de visma door omstandigheden jammer genoeg missen, maar volgend jaar ga ik zeker weer heen en verwacht ik aan die wand te hangen met mn eigen poster...als Auteur voor de site heb ik daar recht op vindt ik ;D ;D....alleen denkt het beheer daar anders over  :P

R.S.N Flyfisher


jur606

Quote from: Roy Simons on March 03, 2013, 20:51:23
Leuke plaat Sieger, ik moest de visma door omstandigheden jammer genoeg missen, maar volgend jaar ga ik zeker weer heen en verwacht ik aan die wand te hangen met mn eigen poster...als Auteur voor de site heb ik daar recht op vindt ik ;D ;D....alleen denkt het beheer daar anders over  :P

haha igmar had je plaats ingenomen :)

maar voor de rest zeker leuke beurs, al vind ik utrecht ook aaltijd wel aardig!