officiële aankondiging binddag 2017

Started by Arno, January 12, 2017, 21:32:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Beertje

Helaas Aro,moet Jaap zich ziek afmelden.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

goswit

Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Robinksy


Team

NUNC  AUT  NUNQUAM

Arie de Vries

Bindkoffertje  even inpakken, tot morgen
Groet, Arie

Arno

altijd Robinksy
ik zet je op de lijst

Gr Arno

Plantje


Arno

en nogmaals aangepast
Obi-130 ik ben er even vanuit gegaan dat Robin alias Robinksy is

Arie de Vries

Gezien z'n woonplaats denk ik dat je daar van uit kunt gaan Arno
Groet, Arie

Raymond

Ik lig hier helaas geveld door de griep. Ben er dus niet bij...  :(

Voor iedereen die gaat, veel plezier vandaag
::wtf::

Plantje

Jammer, Raymond! Volgende keer beter.

Ik ben onderweg. Tot zo!

Marco B

Net thuis, heb me weer uitstekend vermaakt. Arno, wederom dank voor de prima organisatie!!
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

Gerrit59

Mede forummers,

Bedankt voor de gezelligheid en de plezierige contacten. Altijd weer leuk om bekenden te ontmoeten. Heb meer geluld dan gebonden.
Arno bedankt voor de organisatie!
Muddler dank voor de sponsoring.

Gerrit

Arie de Vries

Arno, bedankt weer voor de organisatie, was weer top geregeld. Graag tot volgend jaar
Groet, Arie

Sieger

Was mooi om iedereen weer eens live te zien en spreken. Heb zelfs 2 vliegen gebonden deze keer (ja en er zijn getuigen).
Allemaal bedankt voor de gezelligheid en Arno: Top geregeld weer...  ::goodjob::


Sieger

HappyFisherman

Al weer niks gewonnen, kom volgend jaar niet.

Oh ja, Luuk gaat op school al zijn zelf gemaakte vliegen laten zien (dikke vette striemers mam!). We hebben er samen 12 gemaakt, maar dat mocht ik niet zo zeggen omdat hij ze allemaal gemaakt had.
Volgend jaar nog meer kinderen op de lijst!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Beertje

Het was weer hartstikke gezellig.  :)Arno.. ::goodjob::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

JB

Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

Dick


Jan Damman

#44
Arno,

Bedankt weer voor de organisatie, Muddler ( Hans ) voor de sponsoring, Johan voor de presentatie en alle voor de aanwezigheid het was weer gezellig.

Het is toch wel jammer dat er geen nieuwe leden ( beginnende vliegbinders /  komen, volgend jaar maar eens een lijst klaar leggen met de beste stekken dan loopt het storm  ;D.

Ieder die wat overgenomen heeft van de spullen van Henk ( Doema ) bedankt, ik kan morgen weer wat aan Ria overhandigen.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Gert

Ik heb me ook weer uitstekend vermaakt, zonder ook maar 1 vlieg te hebben gebonden.
Ben het met Jan Damman eens dat er weinig nieuwe gezichten bijkomen op de verschillende forumdagen. Maar gisteren wel een paar heeeele jonge bindertjes gezien hoor, dus dit komt misschien wel goed.
Arno bedankt weer voor de organisatie.
Johan bedankt voor de privé fotoshow van je IJslandtrip (ik was te laat voor de klassikale sessie).
Muddler bedankt voor de sponsoring en aanwezigheid, en goed dat je weer terug bent als sponsor van het forum (voor zover je weg was  ;)).

Groet,
Gert

Arno

Beste Forumleden en andere gasten

Zonder jullie geen binddag natuurlijk, dus ook bedank voor jullie aanwezigheid en gezelligheid.

inderdaad waren er 2 jonge binders dit jaar Luk en Norwin en ja die kunnen al aardig met de vise overweg(in ieder geval vele malen beter dan ik).

verder bedank ik Hans(Muddler) voor de snelle reactie want ik was eigenlijk veel te laat met regelen van een
sponsor maar gelukkig is het allemaal toch nog goed gekomen,toch ook mooi geweest want Hans is na een goed gesprek met Rudi(Plantje) weer terug als sponsor.
Daarom is het mooi dat je elkaar zo af en toe persoonlijk spreekt.

Ik bedank ook de VNV die weer met 3 mensen aanwezig zijn geweest en die zich volgens mij ook prima hebben vermaakt deze dag.

Verder dank ik jullie voor de vele complimenten voor mijn collega en mijzelf we hebben het weer graag gedaan.

Ik zeg tot volgend jaar(3e zaterdag in Januari)en dan hoop ik jullie allemaal weer te zien maar dan hoop ik ook op veel nieuwe gezichten
want volgens mij kunnen die  op zo'n dag veel kennis opdoen door te kijken en te luisten.

Gr Arno

Troutbuster

Broeders,

bedankt allemaal voor weer een gaaf Forumdagje ::goodjob::

Hier wat foto's (met dank aan Peter "Bronco Billy" Lambrechts)









































Gr

Jan

"Petri Heil"


Plantje

Ik had ook nog wat foto's gemaakt, maar die ga ik denk ik pas uploaden als de beheerder het eindelijk eens gemakkelijker maakt om de foto's te plaatsen

Arno

Dan zijn die foto's vast al zwart wit geworden Plantje ;D ;D

maar zou mooi zijn als het een beetje makkelijker zou worden. ::goodjob::

Gr Arno