Toch even staan zwiepen

Started by Willem, February 09, 2013, 10:18:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Willem

Gisteren moest even naar de hengelsportzaak wat spulletjes halen. Dat was 40 minuten op de fiets, dus had maar het vliegenstokje mee genomen om eventjes te gaan werpen. Na een half uurtje kreeg ik een mooie aanbeet en dit dikke snoekje mocht snel even op de foto en weer terug. Toch even lekker zo in het zonnetje, al kreeg ik wel goed koude vingers. Op de terugweg keihard moeten fietsen omdat ik bijna werd ingehaald door een dikke sneeuwbui, maar gelukkig was ik op tijd thuis.



Ik zeg: vaker even een uurtje werpen! Denk dat ik zo nog even in de middag ergens anders ga achter de snoek aan, in de sneeuw.

Willem

Hendrik

Lekker bezig Willem,  ::goodjob::

wouter veuger

netjes willem!

ik zo na de boodschappies ook even 2 uurtjes proberen hoor,kouwe klauwtjes of niet. ;)

wanneer ga je de tropics in?

Willem

Wordt afzien ja met die kou  ;D

Nog een weekje wachten en dan lekker vliegen. Kan niet wachten! Heb gisteren bijna 200m 32/00 dyneema als backing op m'n reel gezet, moet wel genoeg zijn toch?  :o

wouter veuger

ik heb dr geen ervaring mee,maar je zou toch zeggen dat het voldoende is :o

we zien de plaatjes wel verschijnen,veel succes gewenst alvast in ieder geval!

Willem

Thanks! Ik zal een verslagje maken en natuurlijk veel filmen  ;D

Gerrit72




::agree:: Willem mooie vis. Mijn visserij bestaat alleen maar uit 'uurtjes tussendoor'.

Waar is die tijd gebleven van hele dagen struinen :(

(valt wel wat mee, die uurtjes zijn hemels, daarna kan ik de hele wereld weer aan :) )
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Willem

Vanmiddag ook een paar uurtjes staan werpen in winterwonderland. Het begon droog,maar na een uurtje begon het met sneeuwen. Heb toen 3,5 uur constant staan vissen in de sneeuw. Het bleef maar sneeuwen en hard ook. Kon m´n streamer niet meer volgen, zag het verschil tussen water en ijs niet meer, gewoon te dikke sneeuw, haha. En ze gaven nog zulk mooi weer op  :o. Ik zag er echt uit als een vliegvissende sneeuwpop. Gelukkig waaide het nauwelijks, en heb geen moment koude handen gehad. Ook geen aanbeten trouwens.

Wel even wat plaatjes geschoten:





Willem

Nigel

Veel plezier in de tropen willem. Ik weet niet waar je heen gaat maar dat moet genieten worden. We wachten hier met smart je foto's en verslag af! Deze laatste twee foto's zijn ook erg gaaf trouwens!