Het wordt koud...

Started by Sieger, January 27, 2012, 18:17:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sieger

Als ik de berichten mag geloven, wordt het vissen na deze loop van de week knap lastig.... Kou en vorst...

Morgen nog maar een keer op snoeken jacht....  :D (heb er ook wel weer zin in na een aantal binnenactiviteiten....  ;) )


Sieger

Koen

hmjah, ik zag het, -8 en sneeuw. best ruk als je motorrijder bent. oh ik bedoel, wilt vissen :P

Koen

haha, ja dat zou wat zijn als we daar aankomen en er ligt ijs op.

Koen


ben

Weet je wat Foppe de Haan schreef?,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Weet je wat het mooiste van WATER is, s'winters kan het bevriezen en dan kan je schaatsen!!!!!

Koen

ja, van boobies krijg ik het ook wel warm  ;D

Hilco

lekker diepvries forelletje  ;D

Hans. K.man

Ik hoop dat we zo snel mogelijk weer 25 graden hebben met een beetje zon en dan maar mooi achter de voorns aan. Des te mooier is het vooruitzicht op de lange termijn. ;D

Ik doe zelf aan motortrial (een soort motorsport) en dan is sneeuw en vooral ijs echt heel pijnlijk als je valt, daar heeft menig trialrijder al  een sleutelbeentje door gebroken.                               of een been, arm, rib, scheenbeen, enkel, pols enz.

Kunnen we misschien nog wel schaatzen in Biddinghuizen, al had ik er liever gevist...   :'(

Waarom heten boobies boobies?

Hilco


Hans. K.man


Nee, dit is echt véél beter hoor, al zijn ze wel heel herkenbaar.   :o ;D ::afspraak::

Hans. K.man


Hilco

Quote from: speycast on January 27, 2012, 18:50:49
nee de natte uitvoering is de pussyfly

oh ja, daar ben ik mee in de war  :-X een droge pussyfly is niet mee te vissen.


maar inderdaad het gaat koud worden, het weekeinde nog vissen en dan kon het wel eens over zijn ...........(voorlopig)

Gretl

ben ik blij dat ik woensdag nog snel ff handschoenen voor OVM heb gekocht.... zondag wordt 't 08.20 licht.... dan licht m'n bugger d'r in.....

HappyFisherman

Opzouten met die kou! Ik wil met mijn buikbootje m'n tietvliegen lekker nat maken!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger

Quote from: Gretl on January 27, 2012, 19:26:53
dan licht m'n bugger d'r in.....

Heb je d'r een met een batterij erin...  ;D ;D


Sieger

Hans. K.man


gaat de goede kant op met dit topic  ::top::

Gretl

Quote from: Hans. K.man on January 27, 2012, 19:35:03
gaat de goede kant op met dit topic  ::top::

@ Sieger.... taalpurist  :P

Sieger



Sieger

Hilco

maar laat het maar koud worden , ik heb rechts onder mooi een knop om in 1 x keer snel naar boven te gaan op de pagina .!!

Arno

Hilco Rechts is waar je duim links zit of je hebt je beeldscherm op de kop staan??

Gr Arno

Hilco

De nieuwe blauwe knop staat bij mij toch echt  rechtsonder

Arno

ik heb links onder 3 blauwe puntjes zitten??????

Gr Arno

Hilco


Gretl


A{b}r{a}xa{s}

yeps, blauwe pijltjes, vormen 1 logo/icoon....'back to top' button