hengel gebroken:'(

Started by merijn1982, October 30, 2014, 09:39:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

merijn1982

Vanmorgen toen ik net in het water lag met me bb en me eerste worp wilde maken vloog de streamer tegen me hengel en deze brak gelijk in tweeen... dag snoekhengel:'(

Het is een ron thompson esox explorer. En het gaat om het tweede deel ( van onder geteld )

Is al oudere hengel dus zal er wel geen deel meer voor kunnen krijgen en sowieso niet voor zaterdag met de snoektour :'(
Tight lines!!

John

Da's flink balen Merijn...

BV


Rossie69

mooi concurentie minder  ;)

mooi shit man.

Maar dit is het forum.

Wie heeft er een |Streamer stokkie over,en wil deze Merijn een daggie lenen.
niet allemaal tegelijk  ;D

oja niet bang wezen zal toch niet nog 1 slopen.

Beertje

Hoi Merijn, Ik heb nog een 2 delige  8/9 hengel. Je mag hem zaterdag lenen. :)
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Gerrit59

Da's balen Merijn!!!!!!!!!!!!

FSCHAMP

Inderdaad dit is balen, maar niet getreurd er zullen langer hengels zijn dan dat wij er zullen zijn.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Arno

Enkele jaren geleden deze hengel met veel enthousiasme en ambitie aangeschaft maar nog NOOIT gebruikt.
Gaat er ook niet meer van komen. In absolute nieuwstaat!

Hengel met prachtige groene blank, vierdelig in originele koker. Nieuwprijs €249,=
Voor €115,= (excl verzkosten) is ie van jou.

zie voor foto en rest het is een Greys op marktplaats van dit forum

Gr Arno

Team

was toch al verkocht Arno????
NUNC  AUT  NUNQUAM

merijn1982

Bedankt allemaal. En beertje in het bijzonder. Voor het mogelijk maken van lenen van een hengel voor de tour. Maar ik ga vanavond nog naar edwin ( van dyckers) om voor wat anders te kijken. Zodat ik kan blijven vissen komende tijd!!

Tight lines!!

Arno

dat word en loop cross S1 9ft #8?????

MarcelN

Merijn kennende zal het wel een budget booster stokkie zijn en een paar dagen afwassen in huize Kerssies ;D

wouter veuger

Noem het maar een budget stokkie,250 euro ;)

Wel een lekkere hengel hoor die booster!

Rossie69


merijn1982

Helaas geen cross:-( ook geen booster... is een tfo prof. 2 geworden #10 9 feet. Had aantal hengels geprobeerd en deze kwam er het best uit. Hij werpt heerlijk met me #9 lijnen. Hopelijk kan ik m morgen nog ff testen op de grote plas:-) anders zaterdag!
Tight lines!!

Beertje

Een 10!!!! het zijn snoeken geen zalmen. :o
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Arno

mooie stok man
veel plezier ervan.

Gr Arno

merijn1982

Haha weet het beertje:-) maar is meer een #9, en met het oog op het vissen op de randmeren vanuit de bb ipv polderwater is het geen overbodige luxe
Tight lines!!

wouter veuger

mooie stok merijn! en gelijk heb je hoor,op groot water een flinke streamer tegen de wind in meppen met een #7 wordt nu eenmaal niets::agree::

koffiejunk666

hier vandaag ook een breuk. meteen contact op genomen waar ik hem gekocht had en kan voor 60 euro een nieuw deel krijgen.
maar balen is het wel

mvg mark

merijn1982

Balen mark:-( hopelijk heb je snel een nieuw deel!!
Tight lines!!

koffiejunk666

als het goed is komt hij morgen binnen.

kan ik de polder weer onveilig maken

mvg mark