G.Loomis Streamdance # 3

Started by Canadian_Streamdance, April 15, 2014, 12:58:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Canadian_Streamdance

Heren,

Ook mijn Geliefde 3 stokje zoekt een nieuwe eigenaar / zwieper ;)

Hengel: G.loomis GLX streamdance presentation 8,8' #3
reel: Loomis Eastfork 2/3
Lijn: orvis troutline presentation #3

setprijs: € 225

subliem stokje!
bij interesse even een PM of een mailtje
wouter_heijen@hotmail.com

fotos volgen nog!

hier alvast wat meer info over het hengeltje

http://www.fliegenfischer-forum.de/loomissd.html
http://www.fliegenfischer-forum.de/loomissd.html

Wilco

•Alle forummers kunnen in dit forum hun (tweedehands, overbodige, niet gebruikte, nieuwe, etc) vliegvisspullen aanbieden.
• Wanneer vliegvisspullen aangeboden worden dient er duidelijk een vraagprijs vermeld te worden bij de spullen. Aanbiedingen waarbij om een bod gevraagd wordt zullen worden gesloten en/of verwijderd.
• Wil je vliegvisspullen ruilen, geef dan ook duidelijk aan waartegen je de betreffende spullen wilt ruilen.
• Bij het aanbieden van vliegvisspullen gaarne ook aangeven wat de conditie van het materiaal is (gebruikt, zgan, nieuw), of het materiaal verzonden of opgehaald kan/moet worden, en wat de verzendkosten zijn.
• Zoek je bepaalde spullen, dan kun je hier een oproep plaatsen.
• De marktplaats is NIET voor commerciële verkoop/verkopers ! (deze topics zullen worden gesloten en/of verwijderd)
• In de topics bij voorkeur geen e-mailadressen of telefoonnummers plaatsen. Die informatie kan via priveberichten uitgewisseld worden. Ook uitgebreidere onderlinge communicatie m.b.t. aan/verkoop hoort via priveberichten te  verlopen.
• Meldt het aub even wanneer het topic gesloten kan worden (spullen zijn verkocht, of er is gevonden wat er werd gezocht)
•Na 2 maanden worden topics sowieso gesloten.


Marktplaats-regeltjes

Gelieve je posting aan te passen

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Canadian_Streamdance

HAHa stoppen no way ;) heb 2 nieuwe gekocht en ben overcompleet! doe ze liever weg aan iemand die er nog veel plezier aan heeft dan dat ze hier staan te verstoffen
Heb ook nog maar recent een Loop set gekocht Opti Coast met Evotec reel maar die gaat waarschijnlijk ook weg omdat hij te weinig ebruikt gaat worden helaas!
en Wilco ecxcuses ik ga hem aanpassen was vergeten de prijs erbij te zetten :p

Canadian_Streamdance


Scaramouche

Wel interesse, maar ja, kunt niet alles hebben he  :-[

Hoe oud/nieuw is dit hengeltje?
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Canadian_Streamdance

ik heb de Set 2,5 jaar geleden Nieuw gekocht!
de hengel zelf koste toen nieuw bijna 600 euro en de reel ergens in de honderd geloof ik
normaal ging ik hem nooit wegdoen maar door onvoorziene kosten en overcompleet gaat hij toch weg!
zonde om hem te laten staan , gebruik hem zelf veel te weinig om hem bij te houden.


Joost S.

Ik heb juist te veel interesse, in van alles wat vliegvist, haha, man komt heel slecht uit, want dit is een weg geef prijs hoor. Heel mooi spul.

Op de lange termijn raak je die sowieso kwijt denk ik. Succes met de verkoop.

Canadian_Streamdance


Inderk

Interesse is er ook wel van mijn kant.  Maar ......... mijn st. Croix legend ultra #3 9ft vind ik nov steeds een geweldig stokkie. Dus helaas ben ik nog steeds voorzien.
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Canadian_Streamdance