mijn eigen castingbaan

Started by Scaramouche, March 07, 2015, 19:37:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Scaramouche

Op 3 minuutjes lopen bij mij vandaan ligt een oud sportveld; was ooit een gravelbaan maar na het failliet van de plaatselijke korfbalvereniging ligt hij er verlaten bij. Er groeit inmiddels lekker zacht mos op en het regenwater wordt door de gravel onderlaag netjes afgevoerd. Ik sta daar geregeld mijn techniek bij te schaven maar dan sta ik maar wat in het wilde weg te gooien. Vandaag met een meetlint, een paar stokjes en kussentjes mijn prive castingbaan aangelegd  ;D

Alles past in een tas en is in 2 minuutjes opgezet en ook weer opgeruimd. Wouter weet wel waar het is (en je bent altijd welkom om de tas te lenen natuurlijk  ;) )

Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

HappyFisherman

Als je die havik kunt raken ben je klaar met oefenen?
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Scaramouche

Quote from: HappyFisherman on March 07, 2015, 20:01:23
Als je die havik kunt raken ben je klaar met oefenen?

Dan begin ik voor mezelf als instructeur  :)
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

merijn1982

Ik zou mooi een vlieg 'casten' in het achterliggende water:-)
Tight lines!!

Scaramouche

't Is maar een dooie bak water op het moment, maar over een paar weken is dat precies wat ik doe Merijn  :)
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

wouter veuger

Ha die frank,mooi baantje daar😄

Maarreh ik heb te weinig vistijd om droog te oefenen😝. Mijn techniek is toch niet meer te redden...

Ik geef m'n lijn gewoon een zwieper,en als ik mazzel heb ligt er net een visje daar😂😂😂


Gisteren een stukje verderop nog staan te vissen trouwens,was weer goed zoeken geblazen,maar uiteindelijk toch 2 dozijn voorntjes gevangen.

Bone F

Kijk maar uit voor bonte vliegenvangers ;D