de berenkuil

Started by jeroen m, October 02, 2014, 09:36:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jeroen m

Hoi vissers,

heeft iemand van jullie al op de grote plas van de berenkuil gevist? Ik zag op de site dat daar nu net als op de bleek vanaf pontons en met de bb op serieuze forel kan vissen. het is iig voor mij een stuk dichterbij, +/- 15 min rijden t.o.v. ruim een uur naar de ronde bleek.

grtz Jeroen

merijn1982

Klopt. Heb er twee keer gevist. Een keer uit de bb andere keer vanaf een vlot. Mooi helder en diep water. Met kleine maar ook zeker grotere forellen. Hoe het is nu de vlonders er liggen weet ik niet...
Tight lines!!

Mike

Ben er een tijdje geleden ook geweest.
Was diep en helder en we hebben redelijk goed gevangen.

Er zitten een aantal pallet kanonnen in het water die op gezette tijden pallets beginnen te schieten, doe er je voordeel mee zou ik zeggen  ;D
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Gert

Pallets Mike? of pellets?
;D




jeroen m

Dus een pellet vlieg kan je dag maken?  8)

vliegvisserdorian

Quote from: jeroen m on October 02, 2014, 14:38:28
Dus een pellet vlieg kan je dag maken?  8)
Gewoon een pellet op je haak lijmen  ;D

Mike

Pellets idd ja,  zou een riskante visdag worden als ze van die houten gevaartes uit een kanon gaan schieten  :o

Een vlieg maken die op een pellet lijkt is niet nodig.
Gewoon je nymphjes ertussen smijten werk prima.
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Dick

het is daar top wel even een dag voor de tijd bellen en een vlot reserveren, maar ben er diverse keren geweest gewoon top visserij, grote en sterke vis, als je heen gaat doe Hendrik de groeten

FSCHAMP

Dit is zeker niet mijn stijl van vliegvissen met nimfen tss pellets vissen, kan je evengoed in een forellenkwekerij gaan vliegvissen.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

jeroen m

Als ik daar ga vissen ga ikk met de bb het water op, vind ik persoonlijk het leukst. En vissen bij een pelletstrooier is ook niet mijn ding maar ik snap goed  waarom ze de vissen bij voeren. zo hou ze wel in optimale conditie.

Mike

Het valt op zich mee hoor, het gebeurde volgens mij 2 x toen ik daar viste en dat duurt een paar seconden.
Als je er toevallig bij in de buurt ben kan je er ff snel een visje meepakken.

Hou er rekening mee dat ze op zondag dicht zijn.
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER