Middenrif doet zeer bij het casten

Started by jackoss, July 03, 2014, 17:23:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jackoss

Als ik ff heb staan te casten dan krijg ik pijn links onder mijn ribben, en niet zo'n beetje. Ga ik dan zitten dan wordt het minder. Heeft iemand ook zoiets of weet hij waar het van komt en wat je er aan kunt doen? Alle info is welkom bvd. Groeten Jack.

edjuhhh

Mischien een spier overbelast?
Heb je er altijd last van of pas sinds kort?
Bûter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries

goswit

Sja , kan van alles zijn , zou het ook niet weten.    Gisteravond toevallig  .................................. ??? ???
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

jackoss

Ik heb er al een hele tijd last van maar het wordt erger

W3stland

Zou kwa plaats eerder aan een maagzweer oid denken.. Heb nog nooit iemand met zulke klachten gehoord..
"A bad day's fishing is better than a good day at work."

RonM

Het lijkt me verstandig om de huisarts te bezoeken.
vliegvissen: een
eindeloze puzzel

Erwin

Quote from: RonM on July 03, 2014, 23:24:25
Het lijkt me verstandig om de huisarts te bezoeken.

HELEMAAL MEE EENS!!
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

Scaramouche

Als je een hele dure hengel hebt, is dat een rib uit je lijf en dat kun je een hele tijd voelen.

Maar alle gekheid op een stokkie, zou er inderdaad even naar laten kijken. Als het onder je ribben zit kan het van alles zijn, van ontstekingen en beknelde zenuwen tot nierstenen aan toe.
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

nordbu

Kan een gevolg zijn van dat niet voldoende ontspan bij de backcast( ervan uitgaande dat je rechtshandig bent) spier verkrampt en dat is de piijn onder het middenrif. Op het moment dat je gaat zitten ontspant die spier en wordt het minder. Het heeft m.i. Te maken met het in balans zijn van je spiercorset.
Toch bij twijfel de arts raadplegen.
>>fang og slip<<

jackoss

Allemaal bedank ik ga maandag op advies van de huisarts naar de fysiotherapeut. Maar buiten mij heeft er niemand last van dus ik heb weer wat bijzonders. Tyde lines