De eerste

Started by rover, September 11, 2012, 08:43:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rover

En jahoor gister avond hadden we wee succes, samen met een vriend hebben we besloten nog even te gaan zwiepen. maar niet zonder succes, na ong een half uurtje gooien (paar missers tussen door) kreeg een vriend een flinke aan beet en jahoor haalt ha na een goede drill een baars van 36cm uit het water. Daarna hebben we een hele tijd geen aanbeten meer gehad. Totdat ik toch eindelijk weer leven voelde en een mooie baars van 30 cm heb mogen binnen halen. (helaas geen foto's i.v.m. lege camera....)

Troutbuster

Lekker!!!
::goodjob::
De baars is echt los momenteel!
::agree::
Gisterenavond op Tholen een paar uurtjes met Christof gevist
Volop baars van klein tot groot
Tegen het donker aan nog ff met een poppertje (wit) een 2 tal mooie baarzen weten te snaaien
de Popper volledig in de gulzige baarsbek!
Prachtige sport als zo'n rovertje de popper uit de oppervlakte grist!

Gr

Jan
"Petri Heil"


rover

heey jan,

Ik had het ook nog even met een popper geprobeerd maar ik kreeg er geen reactie op, ik kende de stek nog van vorig jaar waar we toen 19 baarzen met zen 2e hadden waarvan allebei 3 boven de 30 :D..... en met de baarzen zijn los dat klopt ik las het toevallig eergisteren hier ook op het forum en dacht het moet de moeite waard zijn ;)

Gr. Erik

forel

 leuk om zulke baarzen te vangen.  ::goodjob::

Gerrit72

#4
Vandaag en gisteren even met een mega Ep staan smijten (kun je geen werpen meer noemen...).
Helaas zonder resultaat.
Goed idee die baars, Inderk kwam er ook al mee. Ga morgen ook maar eens achter de baars aan,

GOED IDEE, THANX!  ::goodjob::
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Jaspero

Het vissen met poppers op baars lijkt zo tegenstrijdig. Omdat veel gesproken wordt van zink/intermediate lijnen om ze te bereiken.
Van het weekend ook op baars gevist in de grensmaas bij Meers. Hele leuke stekken daar. Maar het viel tegen. Veel volgers en op ééntje na beten ze niet door.