doen of niet?

Started by Hilco, May 07, 2012, 20:35:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hilco

Ik ben benaderd door redeactie van "de nederlandse vliegvisser" om mijn visie te geven op de betekenis
van Tenkara vissen voor de vliegvisser in nederland.

Ze willen zelfs en keer met mij vissen .......... :-[

Aangezien ik net 1,5 jaar vis vraag ik me af of ik wel een nuttige bijdrage kan leveren?

Is een een forumpolicy die ik overtreed als ik wel of geen medewerking geef?

wat te doen?


HappyFisherman

 ::jumpers:: DOEN!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

forumpolicy ? dat is een eng woord :)
ik zou er op in gaan...hoe hebben ze je gevonden ?? .....misschien kun je van hen ook weer iets leren !

bij

Hilco, gewoon doen. In die 1,5 jaar heb je blijkbaar  voldoende  kennis opgedaan. Op de een of ander manier heb je toch naam gemaakt anders hadden ze je niet gevraagd.
Veel succes, misschien mag je het artikel hier op het forum plaatsven.

A{b}r{a}xa{s}

in 't land der blinden is 1 oog koning.... denk dat er veel mensen zijn die de term Tenkara niet eens kennen (ik ook niet tot jij er over begin en ik het op ging zoeken)

John


Gerrit72

DOEN! Als je het leuk vindt, moet je het zeker doen.
Ook ik kende het niet, tot ik het bij jou zag staan ;D
Kan me niet voorstellen dat er een policy is die zoiets niet toestaat.
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Hilco

Ging er ook eenbeetje om of ik geen gras voor andere leden wegmaai die al veel meer ervaring hebben.
Sieger heeft ook eens met een Tenkara hengel gevist en die heeft meer kennis dan ik ........

A{b}r{a}xa{s}

zo'n policy is er niet...wie zouden 'wij' zijn om zoiets te kunnen zeggen :)

@hilco : gaan jullie toch samen ;)

Rossie69

jee Hilco

mag je ook wel heel gauw gaan vliegbinden.

geweldig.

doen ;)

je kan het.

knuppe roep en je leert in 1 week een paar patronen.
wil ik wedden.

voor een frikandel speciaal xxl ;)

Hendrik

Ik zeg DOEN!
Ik ben zelf ook wel geintreseerd in het Tenkara gebeuren maar er nog niet aan toe gekomen.

Ik ben benieuwd,

groeten hendrik.

A{b}r{a}xa{s}

binnenkort op de markt een hele lijn 'Tenkara vliegen voor de Hollands wateren', speciale 'Polder-tenkara lijnen'..ennuh...een kledinglijn !! ;)

Hilco, iet gaot oan ;)


Rossie69

nou dan hoeft Hilco ook niet meer te klussen.


A{b}r{a}xa{s}

alle gekheid natuurlijk .... maar ik zou de kans met 2 handen aangrijpen

Hilco

ok, ik  ik ga reageren houd jullie op de hoogte.

weerwolf

Ik weet het niet hilco.

Het lig bij vliegvissen maar......net anders of het wat voor hun is??? misschien wel maar ik heb een beetje moeite met een club die zichzelf niet serieus neemt en zich niet aan afspraken houdt. Ik heb een negatief beeld van de vnv en de laatste weken hoor en zie ik alleen maar meer om er nog negatiever van te worden.

Maar als je het leuk vindt dan gewoon doen!!
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

peter

HaHJa Maffe Hilco ik dacht zereneus dat je eerst een joke maakte en dat het nie bestond later wist ik beter ,vind het ook echt iets voor jou toen je je vlieg stok in het water pleurde

Dus doen man als je dat leuk vind (met of zonder T)
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Troutbuster

Doen Hilco!!

Binnenkort een nieuwe trend

Dutch, "Hilcara" flyfishing!! ;D ;D

Succes!!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


HappyFisherman

Vanmiddag ff lekker Hilcara-en :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

catchem

Ik zou het zeker doen (als je het leuk vindt). Er zijn niet veel Tenkara vissers in Nederland, misschien ben jij wel de meest bekende (door het forum) en willen ze de BN-er die Tenkara vist.  :D

rein

gewoon doen. je kunt 1 1/2 jaar er genoeg vanaf weten om een leuke artikel te schrijven of te vertellen en laten schrijven.

Inderk

"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


maurice

gaan met die banaan,
lekker gaan vissen met die mensen vertellen waar je je hengels allemaal in de plomp gooide.

doen !!!
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Herman

Gewoon doen! Ik heb vandaag pas voor het eerst van Tenkara vissen gehoord (gelezen) en ga zo een you tube filmpje bekijken...
Om straks wat vis het VNV blad te lezen lijkt me ook wel wat.
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Gewo

Hilco,

Doen ik ben nu een paar keer met je wezen vissen, toen was het nog op de gewone vliegenlat maar je kan dingen helder vertellen.

Trouwens van de hengels in het water gooien heb ik niets meegekregen maar kan me er wel iets van voorstellen bij jou ;)
Ook als je wil dat ik mee ga om over je 'Tenkara' hengel heen te rijden ben ik van de partij ;D ;D ;D