Weekend in de buurt van Baggelhuizen

Started by markpiet, October 15, 2017, 19:36:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

markpiet

aankomend weekend(21 & 22 oktober) Zit ik een weekend in Grolloo. Ik heb begrepen dat dit vlakbij de Baggelhuizenplas is. Aangezien ik daar nog nooit geweest ben (helaas kon ik niet op de forumdag) moet ik dat natuurlijk even goed maken.
Ik heb gelezen dat ik als gastvisser welkom ben vanaf 10 uur in de ochtend.

Zijn er toevallig nog forummers die ik daar volgende week de hand mag schudden en samen een lijntje mee kan strekken?
groeten van Mark
><((((0>

Johan H

Hallo Mark,
had zeker de hand met je willen schudden,  echter ben dat weekend niet op de plas, weekendje Oostende met de echtgenote.
Op zaterdag en zeker op zondag zal je forumleden bij de plas tegen komen .
Op dit moment veel passieve vis aan het oppervlakte , af en toe heb ik nog succes met droog: tan kleurige caddis.
Andere vissers pakken er nog weleens een met een mopvlieg
Misschien heb je het komende weekend geluk want het kan zo zijn dat er voor het weekend nog nieuwe vis wordt uitgezet

groet Johan H

Arie de Vries

Weet het nog niet zeker, maar hoop zaterdag aanwezig te zijn. Maar grote kans dat er wel meer forummers zullen zijn
Groet, Arie

JB

En Mark nog wat gevangen op baggelhuizen?
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

markpiet

Mooie locatie daar op Baggelhuizen. Ook de ontvangst was buitengewoon hartelijk.
Ik zou geluk hebben want er was net nieuwe forel uitgezet.
Helaas was er forel besteld waarvan de bekken waren dichtgenaaid.  ;D
Ik ben 2 dagen geweest en heb gelukkig op beide dagen een forel gevangen.
op zaterdag 1 aan een grizzle matuka streamer. Op zondag ving ik er 1 op een droge vlieg.

Prachtige forellen. De eerste ging ruim over een kilo en gaf een mooie strijd. De tweede was wat mager maar dat maakte het vangen niet minder leuk.
groeten van Mark
><((((0>

JB

Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)